BLaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Talebe yeniden yazdığımda daha da gecikiyormuş işlem insanlarla nasıl dalga geçilirin örneğini sergiliyorlar resmen, kabak tadı vermeye başladı iyice.
Aynısını banada yazdılar şimdi dünden beri bekliyoruz kurulumu yapıcaklar bakalım inşallah. 😁