• 06-02-2022, 23:16:40
    #1
    * Şikayetçi olduğum firma: @isimkaydet;

    * Şikayetçi olma nedenim: Haber sitesi cpanel yedeğinin verilmemesi

    * İlgili hizmet konusu / firma site linki: https://isimkaydet.com/

    * Kanıtlarım:

    BUGÜN Kİ ALINAN CEVAP;


    DÜN Kİ VERİLEN CEVAP ;



    Birçok kişi ve şirketlere haber sitesi kuruyorum korona nedeniyle süresi dolan 2 siteye bakamadım. Dün 1.sitenin yedeğini isteyince bana verildi fakat bugün 2. sitenin yedeğini isteyince 'art niyetli' den tutun 'kural ihlalsizliği' ne dair suçlandım. Benim tek amacım verilen emeklerin harcanan zamanın boşa gitmemesi. Olan dosyaları dün verdiler fakat bugün vermiyorlar. Bundan sonra güvenilir büyük firmalar ile çalışacağım. Hastalık olabilir ölüm olabilir yedek alamayabiliriz bu bir insanlık hali hosting yetkisinin burada ya parayı ödersin süreyi uzatırsın yada yedek yok bu mantık ile düşününce bize ne demek kalıyor ki cidden HELAL OLSUN ! Verilmese dün ki yedek verilmemesi gerekliydi birinin verilip diğerinin verilmemesi ne akla nede mantığa uygun !
  • 06-02-2022, 23:22:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Konuya karışmak istemem ama ekran görüntüsün de link duruyor hocam sizin için sorun yaratabilir isterseniz orayı sansürleyin
  • 06-02-2022, 23:23:50
    #3
    isimkaydet.com
    KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    * Şikayetçi olduğum firma: @isimkaydet;

    * Şikayetçi olma nedenim: Haber sitesi cpanel yedeğinin verilmemesi

    * İlgili hizmet konusu / firma site linki: https://isimkaydet.com/

    * Kanıtlarım:

    BUGÜN Kİ ALINAN CEVAP;


    DÜN Kİ VERİLEN CEVAP ;




    Birçok kişi ve şirketlere haber sitesi kuruyorum korona nedeniyle süresi dolan 2 siteye bakamadım. Dün 1.sitenin yedeğini isteyince bana verildi fakat bugün 2. sitenin yedeğini isteyince 'art niyetli' den tutun 'kural ihlalsizliği' ne dair suçlandım. Benim tek amacım verilen emeklerin harcanan zamanın boşa gitmemesi. Olan dosyaları dün verdiler fakat bugün vermiyorlar. Bundan sonra güvenilir büyük firmalar ile çalışacağım. Hastalık olabilir ölüm olabilir yedek alamayabiliriz bu bir insanlık hali hosting yetkisinin burada ya parayı ödersin süreyi uzatırsın yada yedek yok bu mantık ile düşününce bize ne demek kalıyor ki cidden HELAL OLSUN ! Verilmese dün ki yedek verilmemesi gerekliydi birinin verilip diğerinin verilmemesi ne akla nede mantığa uygun !



    Şuan @Verimin; firması ile çalışıyorum saolsunlar a dan z ye teknik destekleri ile yardımcı oluyorlar.
    Merhabalar,

    Öncelikle müşterilerimizin bizi tanıması için web hosting paketlerimizde ilk ay 1 TL kampanyamız mevcuttur ve her yeni müşterimize bu kampanyadan bir kere yararlanması için yardımcı oluyoruz.

    İlgili arkadaşımız farklı 2 hesap ile bu kampanyadan 2 kere yararlanmış ve kampayamızı suistimal etmiştir.

    İkincisi hizmeti 17.01.2022 tarihinde fatura ödenmemesi ile birlikte duraklatılmıştır. Gördüğünüz üzere ilk hesabında fatura ödeme tarihi üzerinden 1 ay geçmesine rağmen görevimiz olmamasına destek verilmiştir.

    Ayrıca 3. bir firmanın etiketlenmesi ne alakadır?

    Kişinin art niyetli olması ve fatura tarihi geçmesinden dolayı destek vermeyi reddediyoruz, faturasını ödeyerek sitesini tekrar açabilir ve yedeklerini alabilir.
  • 06-02-2022, 23:26:46
    #4
    isimkaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Öncelikle müşterilerimizin bizi tanıması için web hosting paketlerimizde ilk ay 1 TL kampanyamız mevcuttur ve her yeni müşterimize bu kampanyadan bir kere yararlanması için yardımcı oluyoruz.

    İlgili arkadaşımız farklı 2 hesap ile bu kampanyadan 2 kere yararlanmış ve kampayamızı suistimal etmiştir.

    İkincisi hizmeti 17.01.2022 tarihinde fatura ödenmemesi ile birlikte duraklatılmıştır. Gördüğünüz üzere ilk hesabında fatura ödeme tarihi üzerinden 1 ay geçmesine rağmen görevimiz olmamasına destek verilmiştir.

    Ayrıca 3. bir firmanın etiketlenmesi ne alakadır?

    Kişinin art niyetli olması ve fatura tarihi geçmesinden dolayı destek vermeyi reddediyoruz, faturasını ödeyerek sitesini tekrar açabilir ve yedeklerini alabilir.

    2 farklı müşteri var bunu sizi anlattım. Fatura hizmeti geçince para yoksa hizmet yok anlayış ve ilkesine mi sahip oluyorsunuz ? 3.firma eklememin sebebi ise sizin yaptığınız gibi müşteriyi suçluluk ile itham etmiyorlar a dan z ye fatura zamanı dahi geçse yardımcı oluyorlar. 2 FARKLI MÜŞTERİ VE 2 FARKLI WEB SİTESİ VAR BUNU ANLAYIP HALA ANLAMAMAK İSTEMEMENİZE HALA ŞAŞIRIYORUM ! Müşterilerin tc kimlik no sundan tutun telefon numaralarına kadar sizde tek tek var bunu çok iyi biliyorsunuz bildiğiniz takdir de hala inat edip haklı olduğunuzu sanıyorsunuz !
  • 06-02-2022, 23:32:27
    #5
    isimkaydet.com
    KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 farklı müşteri var bunu sizi anlattım. Fatura hizmeti geçince para yoksa hizmet yok anlayış ve ilkesine mi sahip oluyorsunuz ? 3.firma eklememin sebebi ise sizin yaptığınız gibi müşteriyi suçluluk ile itham etmiyorlar a dan z ye fatura zamanı dahi geçse yardımcı oluyorlar
    2 müşterinizin de mail adresinin Mehmet S.'ye ait olması ve cep telefonu numaralarının aynı olması... İlk web hosting hesabınız silinmesine rağmen sorgusuz yedeğiniz iletilmiş. Kafanıza göre ekran görüntüleri paylaşıp lütfen karşınızdakilerin aklıyla dalga geçmeyin.
  • 06-02-2022, 23:38:01
    #6
    isimkaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 müşterinizin de mail adresinin Mehmet S.'ye ait olması ve cep telefonu numaralarının aynı olması... İlk web hosting hesabınız silinmesine rağmen sorgusuz yedeğiniz iletilmiş. Kafanıza göre ekran görüntüleri paylaşıp lütfen karşınızdakilerin aklıyla dalga geçmeyin.
    Hala anlamak istemiyormusunuz ? 2 hesap ile ilgilenen de benim müşterinin telefon numarası ve mailini size verip herhangi bir destek durumunda müşteriyi arayıp ''size ne cevap ne verdiler'' mi demem gerekiyor ?

    Ben size konuyu r10 a taşıyacağımı söyledim siz de kabul ettiniz ve şimdi ekran görüntüsü almama mı şaşırıyorsunuz ? Haklı olsanız ekran görüntüsünden rahatsız olmazsınız demi ? Kafanıza göre kural belirleyip bu müşteriye yardım edeyim yedeği vereyim diğer müşterini ismini beğenmedim yardım etmicem mantığından çıkın ! Ekran görüntüsü almayıp napıcam ? Kanıt olarak telepati yöntemini mi eklicem ? Şaka mı yapıyorsun

    Kurallarınız ve prensipleriniz olmalı, yedek atılıyorsa herkese aynı hizmet verilmeli. Atılmıyor ise de herkese atılmamalı ! Firma mısınız yoksa mahalle arası internet cafe mi belli değil. Benim emeklerimi telafi etme sürem 1 hafta fakat sizin yapmış olduğunuz saçmalığın süresi kim bilir ne kadar...
  • 06-02-2022, 23:50:41
    #7
    Platin üye
    KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala anlamak istemiyormusunuz ? 2 hesap ile ilgilenen de benim müşterinin telefon numarası ve mailini size verip herhangi bir destek durumunda müşteriyi arayıp ''size ne cevap ne verdiler'' mi demem gerekiyor ?

    Ben size konuyu r10 a taşıyacağımı söyledim siz de kabul ettiniz ve şimdi ekran görüntüsü almama mı şaşırıyorsunuz ? Haklı olsanız ekran görüntüsünden rahatsız olmazsınız demi ? Kafanıza göre kural belirleyip bu müşteriye yardım edeyim yedeği vereyim diğer müşterini ismini beğenmedim yardım etmicem mantığından çıkın ! Ekran görüntüsü almayıp napıcam ? Kanıt olarak telepati yöntemini mi eklicem ? Şaka mı yapıyorsun

    Kurallarınız ve prensipleriniz olmalı, yedek atılıyorsa herkese aynı hizmet verilmeli. Atılmıyor ise de herkese atılmamalı !
    Lütfen önce biraz Türkçe öğrenin. İmzanız dağlara taşlara gidiyor.

    Ekran görüntüsü almanıza şaşırmışa mı benziyorum?
    Önceki yedeğiniz verildi, çünkü 1 ay içerisinde duraklatılmış hesaplar tamamen silinir. Eğer vermeseydim gerçekten mağdur olacağınıza inandım.

    Mağdur etmek isteseydik 1 ay önceki yedeğinizi neden verdik?

    Paylaşmadığınız ekran görüntülerinde açıkça belirttim, duraklatılmış hesapların yedeği alınmamaktadır ve tek yol hesabın tekrar açılmasıdır.

    Ücretini ödemediğiniz bir hizmetle ilgili destek almaya çalışmak nasıl bir kafa yapısıdır.

    Kendi kendinize saçma bir tartışma yaşıyorsunuz. Forumdaki yüzlerce müşterimiz, sadece müşteri lehine karar verdiğimizi çok iyi bilir, ama tek bir şartla, bizi aptal yerine koymadan, iyi niyetimizi kötüye kullanmadan...
  • 06-02-2022, 23:54:18
    #8
    merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen önce biraz Türkçe öğrenin. İmzanız dağlara taşlara gidiyor.

    Ekran görüntüsü almanıza şaşırmışa mı benziyorum?
    Önceki yedeğiniz verildi, çünkü 1 ay içerisinde duraklatılmış hesaplar tamamen silinir. Eğer vermeseydim gerçekten mağdur olacağınıza inandım.

    Mağdur etmek isteseydik 1 ay önceki yedeğinizi neden verirdik?

    Paylaşmadığınız ekran görüntülerinde açıkça belirttim, duraklatılmış hesapların yedeği alınmamaktadır ve tek yol hesabın tekrar açılmasıdır.

    Ücretini ödemediğiniz bir hizmetle ilgili destek almaya çalışmak nasıl bir kafa yapısıdır.

    Kendi kendinize saçma bir tartışma yaşıyorsunuz. Forumdaki yüzlerce müşterimiz, sadece müşteri lehine karar verdiğimizi çok iyi bilir, ama tek bir şartla, bizi aptal yerine koymadan, iyi niyetimizi kötüye kullanmadan...
    Siz kimsiniz ki ? Kurumsal olarak sizle ticaret yapıyorum ben ŞAHIS olarak değil. BEN SİZİ TANIMIYORUM ! Tüm ekran görüntülerini paylaşabilirsiniz ve müşterilerinizin ismini rızası olmadan r10 da paylaşmanız ? hangi akla ve mantığa sığıyor ? Cidden mahalle arası internet cafeden hizmet almış olduğumu net anladım. KVKK'nu inceleyin okuyun isterseniz size hediye olarak adresinize gönderebilirim.
  • 07-02-2022, 00:01:48
    #9
    SuperNatural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya karışmak istemem ama ekran görüntüsün de link duruyor hocam sizin için sorun yaratabilir isterseniz orayı sansürleyin
    Sağolun hocam farkettim ve düzelttim.