2 müşterinizin de mail adresinin Mehmet S.'ye ait olması ve cep telefonu numaralarının aynı olması... İlk web hosting hesabınız silinmesine rağmen sorgusuz yedeğiniz iletilmiş. Kafanıza göre ekran görüntüleri paylaşıp lütfen karşınızdakilerin aklıyla dalga geçmeyin.
Hala anlamak istemiyormusunuz ? 2 hesap ile ilgilenen de benim müşterinin telefon numarası ve mailini size verip herhangi bir destek durumunda müşteriyi arayıp ''size ne cevap ne verdiler'' mi demem gerekiyor ?
Ben size konuyu r10 a taşıyacağımı söyledim siz de kabul ettiniz ve şimdi ekran görüntüsü almama mı şaşırıyorsunuz ? Haklı olsanız ekran görüntüsünden rahatsız olmazsınız demi ? Kafanıza göre kural belirleyip bu müşteriye yardım edeyim yedeği vereyim diğer müşterini ismini beğenmedim yardım etmicem mantığından çıkın ! Ekran görüntüsü almayıp napıcam ? Kanıt olarak telepati yöntemini mi eklicem ? Şaka mı yapıyorsun
Kurallarınız ve prensipleriniz olmalı, yedek atılıyorsa herkese aynı hizmet verilmeli. Atılmıyor ise de herkese atılmamalı ! Firma mısınız yoksa mahalle arası internet cafe mi belli değil. Benim emeklerimi telafi etme sürem 1 hafta fakat sizin yapmış olduğunuz saçmalığın süresi kim bilir ne kadar...