KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala anlamak istemiyormusunuz ? 2 hesap ile ilgilenen de benim müşterinin telefon numarası ve mailini size verip herhangi bir destek durumunda müşteriyi arayıp ''size ne cevap ne verdiler'' mi demem gerekiyor ?

Ben size konuyu r10 a taşıyacağımı söyledim siz de kabul ettiniz ve şimdi ekran görüntüsü almama mı şaşırıyorsunuz ? Haklı olsanız ekran görüntüsünden rahatsız olmazsınız demi ? Kafanıza göre kural belirleyip bu müşteriye yardım edeyim yedeği vereyim diğer müşterini ismini beğenmedim yardım etmicem mantığından çıkın ! Ekran görüntüsü almayıp napıcam ? Kanıt olarak telepati yöntemini mi eklicem ? Şaka mı yapıyorsun

Kurallarınız ve prensipleriniz olmalı, yedek atılıyorsa herkese aynı hizmet verilmeli. Atılmıyor ise de herkese atılmamalı !
Lütfen önce biraz Türkçe öğrenin. İmzanız dağlara taşlara gidiyor.

Ekran görüntüsü almanıza şaşırmışa mı benziyorum?
Önceki yedeğiniz verildi, çünkü 1 ay içerisinde duraklatılmış hesaplar tamamen silinir. Eğer vermeseydim gerçekten mağdur olacağınıza inandım.

Mağdur etmek isteseydik 1 ay önceki yedeğinizi neden verdik?

Paylaşmadığınız ekran görüntülerinde açıkça belirttim, duraklatılmış hesapların yedeği alınmamaktadır ve tek yol hesabın tekrar açılmasıdır.

Ücretini ödemediğiniz bir hizmetle ilgili destek almaya çalışmak nasıl bir kafa yapısıdır.

Kendi kendinize saçma bir tartışma yaşıyorsunuz. Forumdaki yüzlerce müşterimiz, sadece müşteri lehine karar verdiğimizi çok iyi bilir, ama tek bir şartla, bizi aptal yerine koymadan, iyi niyetimizi kötüye kullanmadan...