Lütfen önce biraz Türkçe öğrenin. İmzanız dağlara taşlara gidiyor.
Ekran görüntüsü almanıza şaşırmışa mı benziyorum?
Önceki yedeğiniz verildi, çünkü 1 ay içerisinde duraklatılmış hesaplar tamamen silinir. Eğer vermeseydim gerçekten mağdur olacağınıza inandım.
Mağdur etmek isteseydik 1 ay önceki yedeğinizi neden verirdik?
Paylaşmadığınız ekran görüntülerinde açıkça belirttim, duraklatılmış hesapların yedeği alınmamaktadır ve tek yol hesabın tekrar açılmasıdır.
Ücretini ödemediğiniz bir hizmetle ilgili destek almaya çalışmak nasıl bir kafa yapısıdır.
Kendi kendinize saçma bir tartışma yaşıyorsunuz. Forumdaki yüzlerce müşterimiz, sadece müşteri lehine karar verdiğimizi çok iyi bilir, ama tek bir şartla, bizi aptal yerine koymadan, iyi niyetimizi kötüye kullanmadan...
Siz kimsiniz ki ? Kurumsal olarak sizle ticaret yapıyorum ben ŞAHIS olarak değil. BEN SİZİ TANIMIYORUM ! Tüm ekran görüntülerini paylaşabilirsiniz ve müşterilerinizin ismini rızası olmadan r10 da paylaşmanız ? hangi akla ve mantığa sığıyor ? Cidden mahalle arası internet cafeden hizmet almış olduğumu net anladım. KVKK'nu inceleyin okuyun isterseniz size hediye olarak adresinize gönderebilirim.