Ben bu insanları anlamıyorum. Kul hakkı diye bişey bilmiyorlar sanırım. Hiç vicdanları sızlamıyor mu birilerine zarar verirken gerçekten hayret ediyorum.
Geçmiş olsun DarkLord...
İnternet Bilişim Duyuru
35
●2.082
- 26-11-2008, 03:44:53Evet ama halen gerekli extra moduller bitmedi. Gün icerisinde çalışmalar devam edicektir.BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçi forumda botneti olan kişiler sayılıdır ama.