• 15-10-2008, 23:42:31
    #10
    Ve ayrıca konu altlarına cevap yazılan yada yazılmayan arkadaşlardan tabiri caizse tokatlanınca, tokatlanan arkadaş ver yansın ediyor. Neden kimse bizi uyarmadı arkadaşın nasıl çalışdığını yazmıyor diye. Bizler ve diğer arkadaşlar bildiğimiz emin olduğumuz durumları müşteri konumundaki kişilere bilgi amaçlı yazıyoruz. değerlendirip değerlendirmemek onlara kalmış...
  • 15-10-2008, 23:54:58
    #11
    Üyeliği durduruldu
    En iyisi faaliyet belgesi ve vergi numarasını almamış kişilerin satışını yasaklamak olacaktır.
  • 16-10-2008, 00:19:32
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Faaliyet belgesi bu amaçla var zaten bu belgeyi almayı bırak, firma olmadan veya vergisini ödemeden bir şeyler satmak yasaktır

    Bunlara mani olunmuyor demekki, öyleyse gerekli adımı atması gereken kişi müşteridir, 3 lira fazlasına bakmayacak hizmetini de adam gibi alacak faturasını da hakkını da.
  • 16-10-2008, 03:01:03
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zaten maliyetin esas kısımları onlar tutmuyor mu? Yoksa server, dc kirası vs. belirli şeyler. Bunun yanında vergi, ssk, stopaj, kira, elektrik-su-tel. gibi giderler, muhasebeci parası derken maliyetler şişiyor. Ucuz etin yahnisi şikayet bölümünde belli oluyor.
  • 16-10-2008, 15:06:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Tabiki Bazı Konularda Haklısınız Reseller Alıpta Host Satışı Yapanlar Var 2 3 gün sonra ortadan kayboluyorlar sizde yüz üstü kalıyorsunuz benim bu konuyu yazma amacım önce sormak pm ile sonra eğer yok ise belgesi ozaman yayınlamak ben bunu anlatmak istedim


    Arkadaşlar Vergi Levhamıza Kavuşmak Üzeriyiz Kurumsallaşmamıza azkaldı belgemiz gelmek üzere Artık Kimse Turko Servere Vergi Levhası Yok Diyemicek

    Faliyet Belgemiz Gelsin Vergi Levha+ Faliyet Belgemizi Yayınlacağız

    net.tr alıp En iyi şekilde yolumuza devam edicez

    Ama Ben Duygularmızı Paylaştım Siz Sadece Yorum Değil Rep puanı: -37
    Yapmışsınız
  • 16-10-2008, 15:21:24
    #15
    Kurumsal Üye
    Bazı arkadaşlar resmiyetten bahsetmiş. Görüşlerine tamamen katılıyorum ama faaliyet belgesinin ve resmiyetin pek bir önemi yok artık. Tabiri caizse faaliyet belgesi lüzümsuz bir kağıt oldu bir işe yaradığı yok çünkü herkeste var.
    Sonuç olarak hosting firması ya da firma olmamasına rağmen hostingci olan kişiler farkını kalitesi ve dürüstlüğü ile belli eder. Forumda zamanında resmi olmamasına rağmen topic açıp en ufak bir gereksiz soru ile rahatsız edilmeyen kişiler de olduğu gibi , en ufak yazısında sorgulanan kişiler de mevcut. Herşey karşılıklı biraz nedenlerini düşünmek lazım.
  • 16-10-2008, 17:07:03
    #16
    Üyeliği durduruldu
    TurkoServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar Şuna İsyanım Var Bir Süredir R10 Ailesinde Bulunuyorum Fakat Şunları Gözledim Bir Birinin Kuyusunu Kazmak İçin Uğraşılıyor Adamlar Hosting Satışı İçin Paket Yazıyor Adama İyi Satışlar Yazın Geçin Eğer Şüpheniz Varsa Pm Atın Bilgilerini İsteyin Konunun Altına Gereksizce Yazılar Yazıp Adamın Satışını Baltalanıyor Bunu Gördüm Bu Forumda Tabi Sizde Haklısınız Piyada Bir Sürü İnsan Var Kime Güvenilip Kime Güvenilemiceği Gibi Ama Öyle Emin Olmadan Alta Cevap Yazılacağına Adamın Açığını Alıp Kuyusunu Kazacağınıza Pm Atın Öğrenin Sonra Görüşlerinizi Yazın
    Bunlar Benim Kendi Görüşlerim Hakda Veren Alucaktır Hak Vermiyende Herkezin Yorumlarını Bekliyorum Tarafsız Olarak

    haklısın kardeşim burdakı arkadaşlar biraz aşırıya kaçıyor bunu bende yaşadım ne gerek war sanki adam konu açıyor firmasının reklamını yapıyor bide bakmışsın (arkadaşın biri hemen altına konu ile alakalı olmayan mesaj atmış) bu baltalamak anlamına gelir benceçünkü adam yazmış oraya özelliklerini fiyatını böle konuyyu saptırmaya gerek yok