İsyanım Var !!!!
15
●929
- 15-10-2008, 23:42:31Ve ayrıca konu altlarına cevap yazılan yada yazılmayan arkadaşlardan tabiri caizse tokatlanınca, tokatlanan arkadaş ver yansın ediyor. Neden kimse bizi uyarmadı arkadaşın nasıl çalışdığını yazmıyor diye. Bizler ve diğer arkadaşlar bildiğimiz emin olduğumuz durumları müşteri konumundaki kişilere bilgi amaçlı yazıyoruz. değerlendirip değerlendirmemek onlara kalmış...
- 16-10-2008, 00:19:32Üyeliği durdurulduFaaliyet belgesi bu amaçla var zaten bu belgeyi almayı bırak, firma olmadan veya vergisini ödemeden bir şeyler satmak yasaktır

Bunlara mani olunmuyor demekki, öyleyse gerekli adımı atması gereken kişi müşteridir, 3 lira fazlasına bakmayacak hizmetini de adam gibi alacak faturasını da hakkını da. - 16-10-2008, 03:01:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Zaten maliyetin esas kısımları onlar tutmuyor mu? Yoksa server, dc kirası vs. belirli şeyler. Bunun yanında vergi, ssk, stopaj, kira, elektrik-su-tel. gibi giderler, muhasebeci parası derken maliyetler şişiyor. Ucuz etin yahnisi şikayet bölümünde belli oluyor.
- 16-10-2008, 15:06:28Üyeliği durdurulduTabiki Bazı Konularda Haklısınız Reseller Alıpta Host Satışı Yapanlar Var 2 3 gün sonra ortadan kayboluyorlar sizde yüz üstü kalıyorsunuz benim bu konuyu yazma amacım önce sormak pm ile sonra eğer yok ise belgesi ozaman yayınlamak ben bunu anlatmak istedim
Arkadaşlar Vergi Levhamıza Kavuşmak Üzeriyiz Kurumsallaşmamıza azkaldı belgemiz gelmek üzere Artık Kimse Turko Servere Vergi Levhası Yok Diyemicek
Faliyet Belgemiz Gelsin Vergi Levha+ Faliyet Belgemizi Yayınlacağız
net.tr alıp En iyi şekilde yolumuza devam edicez
Ama Ben Duygularmızı Paylaştım Siz Sadece Yorum Değil Rep puanı: -37
Yapmışsınız
- 16-10-2008, 15:21:24Bazı arkadaşlar resmiyetten bahsetmiş. Görüşlerine tamamen katılıyorum ama faaliyet belgesinin ve resmiyetin pek bir önemi yok artık. Tabiri caizse faaliyet belgesi lüzümsuz bir kağıt oldu bir işe yaradığı yok çünkü herkeste var.
Sonuç olarak hosting firması ya da firma olmamasına rağmen hostingci olan kişiler farkını kalitesi ve dürüstlüğü ile belli eder. Forumda zamanında resmi olmamasına rağmen topic açıp en ufak bir gereksiz soru ile rahatsız edilmeyen kişiler de olduğu gibi , en ufak yazısında sorgulanan kişiler de mevcut. Herşey karşılıklı biraz nedenlerini düşünmek lazım. - 16-10-2008, 17:07:03Üyeliği durdurulduTurkoServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklısın kardeşim
burdakı arkadaşlar biraz aşırıya kaçıyor bunu bende yaşadım ne gerek war sanki adam konu açıyor firmasının reklamını yapıyor bide bakmışsın (arkadaşın biri hemen altına konu ile alakalı olmayan mesaj atmış) bu baltalamak anlamına gelir benceçünkü adam yazmış oraya özelliklerini fiyatını böle konuyyu saptırmaya gerek yok

