Faaliyet belgesi bu amaçla var zaten bu belgeyi almayı bırak, firma olmadan veya vergisini ödemeden bir şeyler satmak yasaktır

Bunlara mani olunmuyor demekki, öyleyse gerekli adımı atması gereken kişi müşteridir, 3 lira fazlasına bakmayacak hizmetini de adam gibi alacak faturasını da hakkını da.