Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şöyle bir şey var, neden sadece belirli kişilere yapılıyor bu ? Düşündünüz mü ? Demekki eksik birşeyler var yaptıkları satışlarda, Rekabetin olmadığı yerde verim olmayacaktır, dolayısıyla REKABET şart diyorum. Düşüncelerinize sonsuz saygımız var. Fakat başlığınız pek hoş durmuyor değiştirmenizi öneriyorum. İlginize teşekkürler. İyi Çalışmalar.