Konu
İsyanım Var !!!!
15-10-2008, 20:15:01
#6
DirectMIR
Ephitet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
DHS
'ye aynen katılıyorum.
Resmi bir firma yı temsil eden bir kişinin nerde gördünüz diğer bir firma nın satışını baltaladığını?
Tostcu olarak tabir edilen kesmin, kendi arasında ki karşılıklı diyalogları bunlar
Kesinlikle..