Ve ayrıca konu altlarına cevap yazılan yada yazılmayan arkadaşlardan tabiri caizse tokatlanınca, tokatlanan arkadaş ver yansın ediyor. Neden kimse bizi uyarmadı arkadaşın nasıl çalışdığını yazmıyor diye. Bizler ve diğer arkadaşlar bildiğimiz emin olduğumuz durumları müşteri konumundaki kişilere bilgi amaçlı yazıyoruz. değerlendirip değerlendirmemek onlara kalmış...