• 20-09-2008, 19:53:25
    #28
    Sen şimdi 5500.-YTL para karşılığında ne hizmet talep ediyorsun. Ben onu anlamadım. DNS hizmetine mi veriyordun bu kadar parayı.
  • 20-09-2008, 20:46:18
    #29
    edit
  • 20-09-2008, 21:36:42
    #30
    bende 2 lira o yaw domain başına. domaini benden alanada beleş
  • 20-09-2008, 21:40:31
    #31
    Üyeliği durduruldu
    5500 mü

    Birde dekont varmıydı görebilseydek daha iyi olurdu... Şahsen ben dekontu görmeden o kadar para yatırdığınıza inanmam... Yazım yanlışı olabilir mi acaba
  • 20-09-2008, 21:45:42
    #32
    tolgakizilates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar yanlış anlamayın ben yaptıgım 5500 ytl lik ödemeyi oradaki domainlerimi ns servis olarak kullanıyordum . Biliyorsunuz Bizimhost sunucu taşıdı ve ben ns değiştiremedim. Diğer domainlerde büyük bir çogunlugu başka firmalardan müşteri domaini alıyor benden host istiyor böyle sadece 4 üne ulaşabildim . Gerisine ödemelerini hep yaptım.

    Benim anladığım bu insan aksunucudan 5500 ytl gibi bir alış veriş yapmamış ki , kendi müşterilerine geri ödeme yaptığını belirtti. (öyle sanıyorum )

    Kendisi müşterilerine iade yaptığını izah etmeye çalışıyor kanımca.

    En azından aşağıdaki postlardan öyle anlaşılıyor.
    https://www.r10.net/2471214-post15.html

    https://www.r10.net/2468810-post5.html
  • 20-09-2008, 21:57:13
    #33
    evet öyle. ben espri yaptım sadece.
  • 21-09-2008, 07:39:20
    #34
    Sener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim anladığım bu insan aksunucudan 5500 ytl gibi bir alış veriş yapmamış ki , kendi müşterilerine geri ödeme yaptığını belirtti. (öyle sanıyorum )
    Kendisi müşterilerine iade yaptığını izah etmeye çalışıyor kanımca.
    En azından aşağıdaki postlardan öyle anlaşılıyor.
    https://www.r10.net/2471214-post15.html
    https://www.r10.net/2468810-post5.html

    Teşekkür ederim arkadaşım , sanırım anlayan ilk kişi sizsiniz

    Herneyse şimdi ben size şunu belirtmediğim için bu karışıklık oluştu sanırım, yaşadıgımız ilçe içerisinde büyük işler yapmıştım ve bunların sürekliliği önemliydi, adamlar sitesinin 2 gün kapalı kalması sonucunda evimize telefon açması gibi nedenlerle bu ödemeleri yapmak zorunda kaldım , gerekli faturaları kestirmiştim ve isterseniz ödeme yaptıgım kişilerden imzalı kagıt + bağlı bulundugu yerin ( Genelde emlak ve haber sistemleri ) sabit telefonları ile altına imzalarını atmış bir biçimde sizlerle paylaşabilirim.
  • 21-09-2008, 09:58:43
    #35
    tolgakizilates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim arkadaşım , sanırım anlayan ilk kişi sizsiniz

    Herneyse şimdi ben size şunu belirtmediğim için bu karışıklık oluştu sanırım, yaşadıgımız ilçe içerisinde büyük işler yapmıştım ve bunların sürekliliği önemliydi, adamlar sitesinin 2 gün kapalı kalması sonucunda evimize telefon açması gibi nedenlerle bu ödemeleri yapmak zorunda kaldım , gerekli faturaları kestirmiştim ve isterseniz ödeme yaptıgım kişilerden imzalı kagıt + bağlı bulundugu yerin ( Genelde emlak ve haber sistemleri ) sabit telefonları ile altına imzalarını atmış bir biçimde sizlerle paylaşabilirim.
    Hayır ilk ben anladım
  • 21-09-2008, 10:14:04
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Bu kacıncı konuya yav