arkadaşlar yanlış anlamayın ben yaptıgım 5500 ytl lik ödemeyi oradaki domainlerimi ns servis olarak kullanıyordum . Biliyorsunuz Bizimhost sunucu taşıdı ve ben ns değiştiremedim. Diğer domainlerde büyük bir çogunlugu başka firmalardan müşteri domaini alıyor benden host istiyor böyle sadece 4 üne ulaşabildim . Gerisine ödemelerini hep yaptım.
Benim anladığım bu insan aksunucudan 5500 ytl gibi bir alış veriş yapmamış ki , kendi müşterilerine geri ödeme yaptığını belirtti. (öyle sanıyorum

)
Kendisi müşterilerine iade yaptığını izah etmeye çalışıyor kanımca.
En azından aşağıdaki postlardan öyle anlaşılıyor.
https://www.r10.net/2471214-post15.html https://www.r10.net/2468810-post5.html