tolgakizilates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar yanlış anlamayın ben yaptıgım 5500 ytl lik ödemeyi oradaki domainlerimi ns servis olarak kullanıyordum . Biliyorsunuz Bizimhost sunucu taşıdı ve ben ns değiştiremedim. Diğer domainlerde büyük bir çogunlugu başka firmalardan müşteri domaini alıyor benden host istiyor böyle sadece 4 üne ulaşabildim . Gerisine ödemelerini hep yaptım.

Benim anladığım bu insan aksunucudan 5500 ytl gibi bir alış veriş yapmamış ki , kendi müşterilerine geri ödeme yaptığını belirtti. (öyle sanıyorum )

Kendisi müşterilerine iade yaptığını izah etmeye çalışıyor kanımca.

En azından aşağıdaki postlardan öyle anlaşılıyor.
https://www.r10.net/2471214-post15.html

https://www.r10.net/2468810-post5.html