tolgakizilates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim arkadaşım , sanırım anlayan ilk kişi sizsiniz

Herneyse şimdi ben size şunu belirtmediğim için bu karışıklık oluştu sanırım, yaşadıgımız ilçe içerisinde büyük işler yapmıştım ve bunların sürekliliği önemliydi, adamlar sitesinin 2 gün kapalı kalması sonucunda evimize telefon açması gibi nedenlerle bu ödemeleri yapmak zorunda kaldım , gerekli faturaları kestirmiştim ve isterseniz ödeme yaptıgım kişilerden imzalı kagıt + bağlı bulundugu yerin ( Genelde emlak ve haber sistemleri ) sabit telefonları ile altına imzalarını atmış bir biçimde sizlerle paylaşabilirim.
Hayır ilk ben anladım