Bıktım Aksunucu !..
36
●2.352
- 20-09-2008, 19:53:25Sen şimdi 5500.-YTL para karşılığında ne hizmet talep ediyorsun. Ben onu anlamadım. DNS hizmetine mi veriyordun bu kadar parayı.
- 20-09-2008, 21:36:42bende 2 lira o yaw domain başına. domaini benden alanada beleş
- 20-09-2008, 21:45:42tolgakizilates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim anladığım bu insan aksunucudan 5500 ytl gibi bir alış veriş yapmamış ki , kendi müşterilerine geri ödeme yaptığını belirtti. (öyle sanıyorum
)
Kendisi müşterilerine iade yaptığını izah etmeye çalışıyor kanımca.
En azından aşağıdaki postlardan öyle anlaşılıyor.
https://www.r10.net/2471214-post15.html
https://www.r10.net/2468810-post5.html - 21-09-2008, 07:39:20Sener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim arkadaşım , sanırım anlayan ilk kişi sizsiniz
Herneyse şimdi ben size şunu belirtmediğim için bu karışıklık oluştu sanırım, yaşadıgımız ilçe içerisinde büyük işler yapmıştım ve bunların sürekliliği önemliydi, adamlar sitesinin 2 gün kapalı kalması sonucunda evimize telefon açması gibi nedenlerle bu ödemeleri yapmak zorunda kaldım , gerekli faturaları kestirmiştim ve isterseniz ödeme yaptıgım kişilerden imzalı kagıt + bağlı bulundugu yerin ( Genelde emlak ve haber sistemleri ) sabit telefonları ile altına imzalarını atmış bir biçimde sizlerle paylaşabilirim. - 21-09-2008, 09:58:43Hayır ilk ben anladımtolgakizilates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


