Sener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim anladığım bu insan aksunucudan 5500 ytl gibi bir alış veriş yapmamış ki , kendi müşterilerine geri ödeme yaptığını belirtti. (öyle sanıyorum )
Kendisi müşterilerine iade yaptığını izah etmeye çalışıyor kanımca.
En azından aşağıdaki postlardan öyle anlaşılıyor.
https://www.r10.net/2471214-post15.html
https://www.r10.net/2468810-post5.html

Teşekkür ederim arkadaşım , sanırım anlayan ilk kişi sizsiniz

Herneyse şimdi ben size şunu belirtmediğim için bu karışıklık oluştu sanırım, yaşadıgımız ilçe içerisinde büyük işler yapmıştım ve bunların sürekliliği önemliydi, adamlar sitesinin 2 gün kapalı kalması sonucunda evimize telefon açması gibi nedenlerle bu ödemeleri yapmak zorunda kaldım , gerekli faturaları kestirmiştim ve isterseniz ödeme yaptıgım kişilerden imzalı kagıt + bağlı bulundugu yerin ( Genelde emlak ve haber sistemleri ) sabit telefonları ile altına imzalarını atmış bir biçimde sizlerle paylaşabilirim.