Bıktım Aksunucu !.. - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bıktım Aksunucu !..
36
●
2.352
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Hosting Şikayetleri
Bıktım Aksunucu !..
1
2
3
4
5
21-09-2008, 20:11:40
#37
tuccar
BymaK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu kacıncı konuya yav
Burada aksunucuya hafif destek olmak ile ilgili bir konu
+ Tek. Sanırım tüm mesajları okumadan cevaplamak böyle birşey.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler