• 02-05-2020, 23:03:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    siberdc den aldığım sunucu öyle yavaş ki verdiğim 50tl 2gb için böyle olmaz olsun 2008 harici birşey yok sunucu da yinede aşırı yavaş sinirden insan tuaf oluyor altı üstü sunucu bu kadarı mı yavaş olur tavsiye etmem asla chrome setupu bile pc indirdim oradan aktarcam
  • 02-05-2020, 23:04:17
    #2
    2 gb sunucuya 50 tl mi verdin ?
  • 02-05-2020, 23:05:04
    #3
    8 GB ramli kullanıyorum o bile yavaş hocam
  • 02-05-2020, 23:05:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Emre_Gumushan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gb sunucuya 50 tl mi verdin ?
    evet 2gb vds sunucusuna 50tl verdim paket koruma diye birşey vardı onuda aldım ancak 35tl normal hali fransa ancak ama böyle yavaş bir sunucu görmedim



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 GB ramli kullanıyorum o bile yavaş hocam
    hocam 8gblik ile yavaş yok öyle birşey olmaz yani birşey yok sunucuda ne yavaşı hocam niye satıyorlar o zaman şaka mı bu
  • 02-05-2020, 23:07:18
    #5
    batihost.com tavsiye ederim. Bahsettiğin sunucu 20 lira. Kendi bilgisayarım gibi kullanıyorum kasma donma yok.
  • 02-05-2020, 23:08:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Emre_Gumushan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    batihost.com tavsiye ederim. Bahsettiğin sunucu 20 lira. Kendi bilgisayarım gibi kullanıyorum kasma donma yok.
    Artık vaktim yok aciliyet
  • 02-05-2020, 23:09:10
    #7
    @siberdc; yardımcı olabilmeleri için etiketledim.
  • 02-05-2020, 23:09:13
    #8
    Emre_Gumushan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gb sunucuya 50 tl mi verdin ?
    yasak mı 2gb sunucuya 50tl vermek
    Ben yetmiş liraya veriyorum.

    Mal var beş lira,
    Mal var elli lira,

    Görüntü aynı, şekil farklı.
    * Sözüm genel.

    Windows için bir kademe daha arttırmanız gerekir diye düşünüyorum.
  • 02-05-2020, 23:09:50
    #9
    odeaweb tavsiye ederim sunucular uygun ve hızlı.