Merhaba,
siberdc den aldığım sunucu öyle yavaş ki verdiğim 50tl 2gb için böyle olmaz olsun 2008 harici birşey yok sunucu da yinede aşırı yavaş sinirden insan tuaf oluyor altı üstü sunucu bu kadarı mı yavaş olur tavsiye etmem asla chrome setupu bile pc indirdim oradan aktarcam
siberdc vds şikayetim
18
●1.023
- 02-05-2020, 23:05:45Üyeliği durdurulduevet 2gb vds sunucusuna 50tl verdim paket koruma diye birşey vardı onuda aldım ancak 35tl normal hali fransa ancak ama böyle yavaş bir sunucu görmedimEmre_Gumushan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 8gblik ile yavaş yok öyle birşey olmaz yani birşey yok sunucuda ne yavaşı hocam niye satıyorlar o zaman şaka mı buMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-05-2020, 23:07:18batihost.com tavsiye ederim. Bahsettiğin sunucu 20 lira. Kendi bilgisayarım gibi kullanıyorum kasma donma yok.
- 02-05-2020, 23:08:18Üyeliği durdurulduArtık vaktim yok aciliyetEmre_Gumushan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2020, 23:09:13yasak mı 2gb sunucuya 50tl vermekEmre_Gumushan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ben yetmiş liraya veriyorum.
Mal var beş lira,
Mal var elli lira,
Görüntü aynı, şekil farklı.
* Sözüm genel.
Windows için bir kademe daha arttırmanız gerekir diye düşünüyorum.
