Konu
siberdc vds şikayetim
02-05-2020, 23:09:13
#8
Quantum
Emre_Gumushan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 gb sunucuya 50 tl mi verdin ?
yasak mı 2gb sunucuya 50tl vermek
Ben yetmiş liraya veriyorum.
Mal var beş lira,
Mal var elli lira,
Görüntü aynı, şekil farklı.
* Sözüm genel.
Windows için bir kademe daha arttırmanız gerekir diye düşünüyorum.