2 gb sunucuya 50 tl mi verdin ?
evet 2gb vds sunucusuna 50tl verdim paket koruma diye birşey vardı onuda aldım ancak 35tl normal hali fransa ancak ama böyle yavaş bir sunucu görmedim
8 GB ramli kullanıyorum o bile yavaş hocam
hocam 8gblik ile yavaş yok öyle birşey olmaz yani birşey yok sunucuda ne yavaşı hocam niye satıyorlar o zaman şaka mı bu