siberdc den aldığım sunucu öyle yavaş ki verdiğim 50tl 2gb için böyle olmaz olsun 2008 harici birşey yok sunucu da yinede aşırı yavaş sinirden insan tuaf oluyor altı üstü sunucu bu kadarı mı yavaş olur tavsiye etmem asla chrome setupu bile pc indirdim oradan aktarcam
Merhaba Benny,
Disk, ram, cpu tarafında donanımsal bir sorun veya resource pool kaynaklı limit sorunu yaşıyor olabilirsiniz belki. VDS statüsündeki bir hizmet için normal değildir.