L0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yasak mı 2gb sunucuya 50tl vermek
Ben yetmiş liraya veriyorum.

Mal var beş lira,
Mal var elli lira,

Görüntü aynı, şekil farklı.
* Sözüm genel.

Windows için bir kademe daha arttırmanız gerekir diye düşünüyorum.
Benim için sıkıntı yok karşılığını alamadıktan sonra çöpe atmış oluyor.