yasak mı 2gb sunucuya 50tl vermek

Ben yetmiş liraya veriyorum.
Mal var beş lira,
Mal var elli lira,
Görüntü aynı, şekil farklı.
* Sözüm genel.
Windows için bir kademe daha arttırmanız gerekir diye düşünüyorum.
Benim için sıkıntı yok

karşılığını alamadıktan sonra çöpe atmış oluyor.