• 11-01-2020, 22:43:00
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar @Gf8 adlı kişiden 5 ay önce VPS aldık o günden beri çok performanslı ve ALLAH var çok ilgilendi 5 ay boyunca halada ilgileniyor birşey demiyorum.
    Bugün cumartesi olduğu halde ofisi açıp destek verdi.

    Şikayetçi olduğum konu şu 5 aydır hiçbirşey olmayan sitelerim bugün açılıp kapanmaya başladı sürekli aynı şey sitelerim kapandı dediğimde sunucu açık sunucuda birşey yok diye defansa geçiyor. Ben sunucuda birşey var demedim sitelerim kapalı napmam lazım yada birşeymi oluyor diye yazdım. Ticaret puanından başka vps alanlar varmı diye bakıp pm atıp sadece 1 kişiye sordum sizdede aynı sorun varmı diye var dedi.
    Bende tekrar Gf8 adlı arkadaşa whatsapdan yazdım bu kişidede sıkıntı varmış diye hala sunucuda birşey yok diye savunuyor ben napim arkadaşım domain firmasınamı yüklenim domainde sorun o zaman nedim. Sitelerimin kapalı olması neden kaynaklıysa bana söyle çözmeye çalışayım yada çalışalım. Ama dediğin tek şey sunucuda sorun yok yani 5 aydır ilgilenen kişi biranda değişti
    Ama onada hak verdim herkes yazmaya başlamıştır bu durumda bende ticaret puanında bakarak birkaç kişiyi şuan açık gördüğüm kişleride konuya etiketlim onlardada sorun varsa çözüme kavuşturalım.

    @videolarim;
    @harddepo;
    @ranuna;
    @YavuzTR;
    @maht;
    @UfuX;
    @REKALYON;
    @LG700;
    @SEOPro;
    @videolarim0;
  • 11-01-2020, 22:49:29
    #2
    Kontrol paneline erişim sitelerde kesinti oluyorsa 3. parti yazılımlarda problem olabilir yada sitelerde virüs v.b. olduğundan yoğun istek üzerine kapalı kalıp sunucuyu kastırıyor olabilir.
  • 11-01-2020, 22:51:57
    #3
    Üzülerek söylemek istiyorum ki 3 ay sonra sunucu hizmetimi başka firmaya taşıyacağım. Üzülmemin nedeni hocamızın gerçekten müşterisine değer verip çaba sarf etmesi bu konuda tekrar kendisine teşekkür ediyorum fakat bu durum da son haftalarda değişmiş durumda zaten.
    Dün başka bir firma ile anlaşıp 1 aylık deneme süresini başlattık bile. Şimdiye kadar gördüğüm en güzel performansı yaşıyorum.

    Sormak istediğim ve aklıma takılan bir diğer detay (bu konuda bilhassa diğer sunucu şirketi veya bilgili kişilerden yorum da almak isterim) :
    8 GB ram olarak aldığımız vps hizmetinde neden max 2 gb ram kullanımı sağlayabiliyoruz,


    Neden bu ram hep full kullanımda görünüyor yoksa görünen 8gb olmasına rağmen bizim kullanabileceğimiz limit 2gb falan mıdır bir tür pazarlama taktiği mi bu? Kesinlikle yanlış anlaşılmasın sadece sebebini merak ediyorum. Ve bilmediğim için bu konuda detay istiyorum.
    Bu detaylar sadece bende değil diğer arkadaşlarda da eminim böyledir ya optimizasyon ile ilgili bir sorun var ya da yanıltıcı bir durum söz konusu burada.
  • 11-01-2020, 22:53:35
    #4
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kontrol paneline erişim sitelerde kesinti oluyorsa 3. parti yazılımlarda problem olabilir yada sitelerde virüs v.b. olduğundan yoğun istek üzerine kapalı kalıp sunucuyu kastırıyor olabilir.
    ama o zaman sadece benim sitelerin kapalı olması gerekmezmi 5 aydır ilk defa ve herkesde aynı sanırım etiketledim ama bişey yazan olmadı daha biraz bekliyelim. Ben suçlamak istemiyorum çünkü çok yardımcı oldu gerçekten ama desinki sunucuda problem var 2 gün bekleyin desin yada desinki çözemiyorum başka firmaya geçirtim sizi ama sunucuda sorun yok sunucu açık diyor okadar bende mecbur kaldım artık mağdur oluyorum.
  • 11-01-2020, 22:55:10
    #5
    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzülerek söylemek istiyorum ki 3 ay sonra sunucu hizmetimi başka firmaya taşıyacağım. Üzülmemin nedeni hocamızın gerçekten müşterisine değer verip çaba sarf etmesi bu konuda tekrar kendisine teşekkür ediyorum fakat bu durum da son haftalarda değişmiş durumda zaten.
    Dün başka bir firma ile anlaşıp 1 aylık deneme süresini başlattık bile. Şimdiye kadar gördüğüm en güzel performansı yaşıyorum.

    Sormak istediğim ve aklıma takılan bir diğer detay (bu konuda bilhassa diğer sunucu şirketi veya bilgili kişilerden yorum da almak isterim) :
    8 GB ram olarak aldığımız vps hizmetinde neden max 2 gb ram kullanımı sağlayabiliyoruz,


    Neden bu ram hep full kullanımda görünüyor yoksa görünen 8gb olmasına rağmen bizim kullanabileceğimiz limit 2gb falan mıdır bir tür pazarlama taktiği mi bu? Kesinlikle yanlış anlaşılmasın sadece sebebini merak ediyorum. Ve bilmediğim için bu konuda detay istiyorum.
    Bu detaylar sadece bende değil diğer arkadaşlarda da eminim böyledir ya optimizasyon ile ilgili bir sorun var ya da yanıltıcı bir durum söz konusu burada.
    Merhaba YavuzTR,

    Nedeni burada yer almaktadır; https://www.linuxatemyram.com/

    İyi çalışmalar.
  • 11-01-2020, 23:13:35
    #6
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Yaklaşık 1 aydır aynı sorunlar bende var.
  • 11-01-2020, 23:17:31
    #7
    harddepo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 1 aydır aynı sorunlar bende var.
    şimdimi atmış mail keşke zamanında bakıp yazsaydı bizi suçlamadan önce @gf8; moderatör caliente konuyu okuyor gördüm onuda bekletmeyelim o zaman konuyu kapatabilir hatta silebiliriz hocam @caliente;
  • 11-01-2020, 23:49:01
    #8
    aynı sorunu geçen ben de yaşadım, bugün de yaşadım.

    Geçen sefer ki tickettas problem düzeldi denildi ama nedenini bilmiyorum.
    Ancak bugün ki sorunda ticketa yapılan dönüşte, hatlara yapılan saldırıdan bahsedilmiş.

    Açıkçası bu şekilde bir sorun tekrar tekrar tekerrür ederse, sanırım ben yeni bir yerler bakacağım.
    Çünkü uzun süredir hiç teklememişti, çok iyiydi yani. Son iki haftada ikinci sıkıntı.

    Şu an için erken belki ama şimdi sıkı takipteyim, umarım aynı sorun bir kaç kez daha tekrar etmez.
  • 12-01-2020, 01:33:39
    #9
    Merhaba,

    Aslında bir sorun değil, sistem ön bellek tutar sistemin daha hızlı çalışması için, örnek android telefonlarda nasıl bir uygulamayı arka planda çalıştırıyor ise aynı şekilde yorumlayabilirsiniz.

    Not: sadece bilgilendirme amaçlı yazılmıştır.
    Hayırlı geceler.

    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzülerek söylemek istiyorum ki 3 ay sonra sunucu hizmetimi başka firmaya taşıyacağım. Üzülmemin nedeni hocamızın gerçekten müşterisine değer verip çaba sarf etmesi bu konuda tekrar kendisine teşekkür ediyorum fakat bu durum da son haftalarda değişmiş durumda zaten.
    Dün başka bir firma ile anlaşıp 1 aylık deneme süresini başlattık bile. Şimdiye kadar gördüğüm en güzel performansı yaşıyorum.

    Sormak istediğim ve aklıma takılan bir diğer detay (bu konuda bilhassa diğer sunucu şirketi veya bilgili kişilerden yorum da almak isterim) :
    8 GB ram olarak aldığımız vps hizmetinde neden max 2 gb ram kullanımı sağlayabiliyoruz,


    Neden bu ram hep full kullanımda görünüyor yoksa görünen 8gb olmasına rağmen bizim kullanabileceğimiz limit 2gb falan mıdır bir tür pazarlama taktiği mi bu? Kesinlikle yanlış anlaşılmasın sadece sebebini merak ediyorum. Ve bilmediğim için bu konuda detay istiyorum.
    Bu detaylar sadece bende değil diğer arkadaşlarda da eminim böyledir ya optimizasyon ile ilgili bir sorun var ya da yanıltıcı bir durum söz konusu burada.