GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kontrol paneline erişim sitelerde kesinti oluyorsa 3. parti yazılımlarda problem olabilir yada sitelerde virüs v.b. olduğundan yoğun istek üzerine kapalı kalıp sunucuyu kastırıyor olabilir.
ama o zaman sadece benim sitelerin kapalı olması gerekmezmi 5 aydır ilk defa ve herkesde aynı sanırım etiketledim ama bişey yazan olmadı daha biraz bekliyelim. Ben suçlamak istemiyorum çünkü çok yardımcı oldu gerçekten ama desinki sunucuda problem var 2 gün bekleyin desin yada desinki çözemiyorum başka firmaya geçirtim sizi ama sunucuda sorun yok sunucu açık diyor okadar bende mecbur kaldım artık mağdur oluyorum.