Natro Süpriz Yumurtası
46
●4.397
- 09-08-2019, 11:28:06R10 kullanıcıları çok sevmez ama domain de en kralı GoDaddy. Yenilerken fiyatlar pahalı demeyin, ilk satın almada bir sonraki yılın yenileme fiyatını söylüyorlar zaten. Dolayısıyla ortada bir kandırılma durumu yok. Ben genelde uzun süreli kayıt ettirip sıkıntı yaşamıyorum. Fiyatı yıla böldüğümde ortalama domain fiyatlarından 5-6 lira fazla oluyor sadece. O da kalitenin bedelidir arkadaşlar. Global bir şirketten bahsediyoruz sonuçta.
Hosting, reseller, vds vb. Ürünlerini yıllardır kullandığım Güzel Hosting ise gerçekten bu alanda çok iyi. Gerek fiyat, gerekse destek konusunda çok iyiler. Gecenin üçünde bile ticket attığımda dakikalar içinde cevap geliyor.
Natro pişmanlık mıdır? Evet pişmanlıktır, genel Türk firmalarının kısa vadeli kar hesapları bu tarz memnuniyetsizlikler doğuruyor. Umarım birgün bunu anlarlar. - 09-08-2019, 12:02:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yine başka başka hosting firmalarını başka hosting firmalarında köpürtmeye başlamışlar. Turhosttur güzel hostingdir falan
İkisini de kullandım destek taleplerimin kayıtlarını attırmayın bana daha önceki mesajlarıma bakarsanız görürsünüz neyse
Domain satın alındığında ya da yenilendiğinde bunları bunları istiyor musunuz gibi bir soru yöneltilmiş olabilir. Ekran görüntülerini atar mısınız? Daha 1 hafta önce w*******.com adlı sitem oto ödeme ile sorunsuz yenilendi. Sorunu anlamak amacıyla yazıyorum kusura bakmayın çünkü daha yeni yaşadığım bir olay benim taze taze ve sizinkine benzer bir şey olmadı.
Ekran görüntüsü koymadığınız sürece karalama kampanyasından başka bir şey değil yaptığınız. Çünkü anlamıyorum size özel "aaa bundan çok para çekelim mi diyorlar?" Daha bir hafta önce yenilendi benim alan adı ya
checkout sistemini bildiğimizi söylemişsiniz size özel check-out sistemi mi yazıldığını ifa ediyorsunuz? Ödeme kayıtlarını atın da görelim çünkü diğer türlü boş boş karalama kampanyası başlatılmış olarak geçiyor belkide hiç kullanmadığınız bir firma? Yaşamamış olsam gam yemeyeceğim anlattığınız gibi bir durumun yaşanmasının imkanı yok sizde olsaydı bende de olurdu
- 09-08-2019, 12:21:50Evet dertsiz başıma dert açmak için geldim burda karalama kampanyası yapıyorumSalimcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yani photoshop da iki ekran görüntüsü karalayan davasında haklı mı olacak sizin dediğinize göre?
sanırım bu dediğiniz olaya bakışınızı özetliyor. insan başına gelmeyince, anlayamıyor yada anlamak istemiyor bazı şeyleriSalimcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende belirtmişim kaç yıldır sorunsuz kullanıyorum, bu aralar bunlar başıma geldi diyorum. birgün seninde başına gelir, damlarsın buraya konu açarsın bizde bakar gülümseriz
buyur sana ödeme kanıtı tatmin olursun umarım sevgili natro personeli
)

- 09-08-2019, 12:25:26spetsnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Natro personeli mi? Adım soyadım Salimcan Satıcı Google'a yazarsan kim olduğumu ya da ne iş yaptığımı görürsünüz. Her sizi sorgulayana bilmem nerenin personeli diyorsanız işimiz var. Attığınız ücret normal anormal bir durum yok whois gizliliği ve DNS yönetimi seçmişsiniz belli ki o da sonraki yıla faturalamış olabilir? Burada karalama kampanyamıza katılmak değil bir şeyleri çözmek istediğim için natro çalışanı olduk iyi mi
komikmiş
- 09-08-2019, 12:35:17sen olabilir? lerle cümle kuruyorsun ben olanı yazıyorum. çünkü mevzuyu yaşayan benim sen ise uzaktan seyircisin. aramızdaki fark bu.. istediğin kanıtı buraya yükler atarım ama sen konuyu bulandırdığınla kalırsınSalimcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
efendice konuya resim eklermisiniz yazıp beklesen bunlar başına gelmeyecek. google a adını yazdım aramızda 10 yaş fark varmış ben natrodan ilk domainimi aldığımda sen yeni doğmuşsun güzel kardeşim nice senelere
neyse sinirimi yok yere senden çıkarmayayım her türlü soru cevaba açığım ama mağdur durumdayken birde karalama gibi şeylere tahamül edemem.
- 09-08-2019, 12:40:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.spetsnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam butonu tıkladığında onay vermişsin onay vermedim diye üsteliyorsun. Onay vermişsin vermedim diyorsun üstüne kendi yaptığın şeyin yanlış olduğunu söylüyorum daha sonra beni ve natro'dan memnun olan herkesi de natro çalışanı olarak gösteriyorsun. Bence asıl sen burda natroyu karalama kampanyası düzenliyorsun. Natro ************** yazmışsın sonra gif haline çevirmişsin. Çamur at izi kalsın modelinde iş yapıyorsun problemi çözmeye veya anlamaya çalışmıyorsun.
Daha fazla yazmayacağım kolay gelsin hayırlı cumalar.
İkisini de kullandım destek taleplerimin kayıtlarını attırmayın bana daha önceki mesajlarıma bakarsanız görürsünüz neyse
Ne yani photoshop da iki ekran görüntüsü karalayan davasında haklı mı olacak sizin dediğinize göre?