Evet dertsiz başıma dert açmak için geldim burda karalama kampanyası yapıyorum

Ne yani photoshop da iki ekran görüntüsü karalayan davasında haklı mı olacak sizin dediğinize göre?
sanırım bu dediğiniz olaya bakışınızı özetliyor. insan başına gelmeyince, anlayamıyor yada anlamak istemiyor bazı şeyleri

bende belirtmişim kaç yıldır sorunsuz kullanıyorum, bu aralar bunlar başıma geldi diyorum. birgün seninde başına gelir, damlarsın buraya konu açarsın bizde bakar gülümseriz

buyur sana ödeme kanıtı tatmin olursun umarım sevgili natro personeli

)
Hocam butonu tıkladığında onay vermişsin onay vermedim diye üsteliyorsun. Onay vermişsin vermedim diyorsun üstüne kendi yaptığın şeyin yanlış olduğunu söylüyorum daha sonra beni ve natro'dan memnun olan herkesi de natro çalışanı olarak gösteriyorsun. Bence asıl sen burda natroyu karalama kampanyası düzenliyorsun. Natro ************** yazmışsın sonra gif haline çevirmişsin. Çamur at izi kalsın modelinde iş yapıyorsun problemi çözmeye veya anlamaya çalışmıyorsun.
Daha fazla yazmayacağım kolay gelsin hayırlı cumalar.