spetsnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet dertsiz başıma dert açmak için geldim burda karalama kampanyası yapıyorum Ne yani photoshop da iki ekran görüntüsü karalayan davasında haklı mı olacak sizin dediğinize göre?




sanırım bu dediğiniz olaya bakışınızı özetliyor. insan başına gelmeyince, anlayamıyor yada anlamak istemiyor bazı şeyleri bende belirtmişim kaç yıldır sorunsuz kullanıyorum, bu aralar bunlar başıma geldi diyorum. birgün seninde başına gelir, damlarsın buraya konu açarsın bizde bakar gülümseriz buyur sana ödeme kanıtı tatmin olursun umarım sevgili natro personeli )


Natro personeli mi? Adım soyadım Salimcan Satıcı Google'a yazarsan kim olduğumu ya da ne iş yaptığımı görürsünüz. Her sizi sorgulayana bilmem nerenin personeli diyorsanız işimiz var. Attığınız ücret normal anormal bir durum yok whois gizliliği ve DNS yönetimi seçmişsiniz belli ki o da sonraki yıla faturalamış olabilir? Burada karalama kampanyamıza katılmak değil bir şeyleri çözmek istediğim için natro çalışanı olduk iyi mi komikmiş