Salimcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Natro personeli mi? Adım soyadım Salimcan Satıcı Google'a yazarsan kim olduğumu ya da ne iş yaptığımı görürsünüz. Her sizi sorgulayana bilmem nerenin personeli diyorsanız işimiz var. Attığınız ücret normal anormal bir durum yok whois gizliliği ve DNS yönetimi seçmişsiniz belli ki o da sonraki yıla faturalamış olabilir? Burada karalama kampanyamıza katılmak değil bir şeyleri çözmek istediğim için natro çalışanı olduk iyi mi komikmiş
sen olabilir? lerle cümle kuruyorsun ben olanı yazıyorum. çünkü mevzuyu yaşayan benim sen ise uzaktan seyircisin. aramızdaki fark bu.. istediğin kanıtı buraya yükler atarım ama sen konuyu bulandırdığınla kalırsın efendice konuya resim eklermisiniz yazıp beklesen bunlar başına gelmeyecek. google a adını yazdım aramızda 10 yaş fark varmış ben natrodan ilk domainimi aldığımda sen yeni doğmuşsun güzel kardeşim nice senelere neyse sinirimi yok yere senden çıkarmayayım her türlü soru cevaba açığım ama mağdur durumdayken birde karalama gibi şeylere tahamül edemem.