• 24-07-2008, 13:58:05
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ben Natro ile çalışıyorum hic bir sorun ile karşılaşmadım Linux satışını Müşteri menuniyeti için durdurdular bunu hangi firma yapar..bence büyük bi firma..
  • 24-07-2008, 14:18:25
    #11
    MurderDolls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Natro ile çalışıyorum hic bir sorun ile karşılaşmadım Linux satışını Müşteri menuniyeti için durdurdular bunu hangi firma yapar..bence büyük bi firma..
    Müşteri memnuniyeti için böyle bir işlem yapılamaz.Bu işlemi ancak cahiller yapar.Ozaman tamam ben memnun olucağım diye kapasınlar windows makınayı sen memnun kalıcakmısın ? Saçmalamıyalım.
  • 24-07-2008, 15:02:48
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MurderDolls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Natro ile çalışıyorum hic bir sorun ile karşılaşmadım Linux satışını Müşteri menuniyeti için durdurdular bunu hangi firma yapar..bence büyük bi firma..
    Müşteri memnuniyeti adı altında teknik konu yetersizliklerini gizlemeye çalışıyorlar olmasınlar
    Müşteri memnuniyeti için linux satışını durdurulma olayınıda ilk kez görüyorum. Ne yani şimdi dünyada linux sunucu kullanan milyonlarca insan memnun degil mi
    Bence daha mantıklı ve inandırıcı bir açıklama yapmış olsalardı daha iyi olacaktı.

    Godady.com u önermiş bir arkadaş ama oradanda bir çacık olmaz. Tüm mod_rewrite özellikleri kapalı sunucunun. Hiç bir seo işlemi yapamıyorsun.

    linux sunucu konusunda gördüğüm ve kullandığım en iyi yer sadecehosting.com
  • 24-07-2008, 16:00:12
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende natro ile çalışıyorum . Ve arasıra bazı sorunlar olsada ufak tefek. Gayet memnunum. Linux paketler hakkında bende şikayetçiyim fakat maillerle sordum . En yakın zamanda tekrar aktif olacağını söyleidler. Makinaların durumları şuan uygun değilmiş. Ama beni dedikleri şeyler tatmin etti.
  • 24-07-2008, 16:13:16
    #14
    Ciklet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende natro ile çalışıyorum . Ve arasıra bazı sorunlar olsada ufak tefek. Gayet memnunum. Linux paketler hakkında bende şikayetçiyim fakat maillerle sordum . En yakın zamanda tekrar aktif olacağını söyleidler. Makinaların durumları şuan uygun değilmiş. Ama beni dedikleri şeyler tatmin etti.
    Bence tatmın etmesın cunki eğer istersen screen koyabilirim yazısmalarımızdan destek bileti ile bana dedikleri bu hizmeti bundan sonra vermeyı kesinlikle düşünmüyorlarmıs.
  • 24-07-2008, 18:29:34
    #16
    natrodan domain alırım başkada uğraşmam
  • 24-07-2008, 21:00:38
    #17
    Çok şikâyet alıyor bu firma, hem de büyük deniliyor, ama hizmeti büyük değil, görünen o...
  • 24-07-2008, 21:50:27
    #18
    MurderDolls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Natro ile çalışıyorum hic bir sorun ile karşılaşmadım Linux satışını Müşteri menuniyeti için durdurdular bunu hangi firma yapar..bence büyük bi firma..

    natrodamı çalışıyorsun sen ? o söylediğinie yoldan geçen 5 yaşındaki çocuk inanmaz