MurderDolls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Natro ile çalışıyorum hic bir sorun ile karşılaşmadım Linux satışını Müşteri menuniyeti için durdurdular bunu hangi firma yapar..bence büyük bi firma..
Müşteri memnuniyeti için böyle bir işlem yapılamaz.Bu işlemi ancak cahiller yapar.Ozaman tamam ben memnun olucağım diye kapasınlar windows makınayı sen memnun kalıcakmısın ? Saçmalamıyalım.