Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende natro ile çalışıyorum . Ve arasıra bazı sorunlar olsada ufak tefek. Gayet memnunum. Linux paketler hakkında bende şikayetçiyim fakat maillerle sordum . En yakın zamanda tekrar aktif olacağını söyleidler. Makinaların durumları şuan uygun değilmiş. Ama beni dedikleri şeyler tatmin etti.