Ciklet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende natro ile çalışıyorum . Ve arasıra bazı sorunlar olsada ufak tefek. Gayet memnunum. Linux paketler hakkında bende şikayetçiyim fakat maillerle sordum . En yakın zamanda tekrar aktif olacağını söyleidler. Makinaların durumları şuan uygun değilmiş. Ama beni dedikleri şeyler tatmin etti.
Bence tatmın etmesın cunki eğer istersen screen koyabilirim yazısmalarımızdan destek bileti ile bana dedikleri bu hizmeti bundan sonra vermeyı kesinlikle düşünmüyorlarmıs.