MurderDolls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Natro ile çalışıyorum hic bir sorun ile karşılaşmadım Linux satışını Müşteri menuniyeti için durdurdular bunu hangi firma yapar..bence büyük bi firma..

natrodamı çalışıyorsun sen ? o söylediğinie yoldan geçen 5 yaşındaki çocuk inanmaz