Sorunu çözmek için ugraşıyoruz demişler işte başka ne tür bir cevap vermelerini bekliyordunuz ? Onlarda isteyerek yavaşlatmamışlardır herhalde ?
Ticketi yeni açtıysanız ve yukarıdaki gibi bir cevap aldıysanız biraz anlayış gösterin.
Sistemhost Rezaleti!...
21
●1.948
- 14-07-2008, 02:21:09Üyeliği durduruldu"Çözmek için uğraşıyoruz." cümlesi, basit ve kalıplaşmış bir hazır cevaptır. Eğer site açılmıyorsa, bir problem varsa, çözmekle uğraşıyor olduklarını ben, ve hatta başka müşteriler bilirler. En azından, misal olarak, dünden beri serverlara saldırı var, endişelenicek bir durum söz konusu değil, x civarı süre içinde tekrar siteler eski haline dönecektir denebilir. İşte bu bir bilgilendirme cümlesidir. Bilgilendirme cümlesi kurabiliyorlarsa, demek ki problemin ne olduğu anlaşılmıştır ve çözülecektir.
- 14-07-2008, 09:29:07bende sistemhosttan yavaslıgı nedeniyle çıkmıstım 1 senedir böyle henüz sorunu çözemediler seni anlıyorum doprudur
- 14-07-2008, 17:25:45SistemHost 3.sınıf bir Şirket diğil. Kanımca ( Kınıyorum Seni. )projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2008, 23:05:18Üyeliği durdurulduKendi firmasının reklamını yapıyor (sözde). O yüzden karalamak istiyor diğerlerini. Onu banlayanı alnından öpüyorum.hazarhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2008, 15:44:28"diğil" kelimesini anlamadım, Ersin'de anlamıyor eminim seni.hazarhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kendi firma reklamını yapmaya ihtiyacı olmayan forumda birkaç kişi var, işte onlardan birisi de @projeproje. Sizin @projeproje'nin banından mutlu olmanız, genelde yazılarında bahsettiği gibi birisi olmanızdandır.CasTex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
