SistemHost 3.sınıf bir Şirket diğil. Kanımca ( Kınıyorum Seni. )
"diğil" kelimesini anlamadım, Ersin'de anlamıyor eminim seni.
Kendi firmasının reklamını yapıyor (sözde). O yüzden karalamak istiyor diğerlerini. Onu banlayanı alnından öpüyorum.
Kendi firma reklamını yapmaya ihtiyacı olmayan forumda birkaç kişi var, işte onlardan birisi de @projeproje. Sizin @projeproje'nin banından mutlu olmanız, genelde yazılarında bahsettiği gibi birisi olmanızdandır.