hazarhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SistemHost 3.sınıf bir Şirket diğil. Kanımca ( Kınıyorum Seni. )
Kendi firmasının reklamını yapıyor (sözde). O yüzden karalamak istiyor diğerlerini. Onu banlayanı alnından öpüyorum.