• 14-07-2008, 02:02:25
    #10
    Kurumsal Üye
    Sorunu çözmek için ugraşıyoruz demişler işte başka ne tür bir cevap vermelerini bekliyordunuz ? Onlarda isteyerek yavaşlatmamışlardır herhalde ?

    Ticketi yeni açtıysanız ve yukarıdaki gibi bir cevap aldıysanız biraz anlayış gösterin.
  • 14-07-2008, 02:21:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    "Çözmek için uğraşıyoruz." cümlesi, basit ve kalıplaşmış bir hazır cevaptır. Eğer site açılmıyorsa, bir problem varsa, çözmekle uğraşıyor olduklarını ben, ve hatta başka müşteriler bilirler. En azından, misal olarak, dünden beri serverlara saldırı var, endişelenicek bir durum söz konusu değil, x civarı süre içinde tekrar siteler eski haline dönecektir denebilir. İşte bu bir bilgilendirme cümlesidir. Bilgilendirme cümlesi kurabiliyorlarsa, demek ki problemin ne olduğu anlaşılmıştır ve çözülecektir.
  • 14-07-2008, 09:29:07
    #12
    bende sistemhosttan yavaslıgı nedeniyle çıkmıstım 1 senedir böyle henüz sorunu çözemediler seni anlıyorum doprudur
  • 14-07-2008, 10:51:50
    #13
    rtg
    Üyeliği durduruldu
    Yazık çok yazık sistemhosta...
  • 14-07-2008, 17:25:45
    #14
    projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eminim üçlü birşeydir.
    Gidip dört dörtlük bir yer yerine üç üçlük bir yerden hizmet almış ki, bundan şikayeti var.
    SistemHost 3.sınıf bir Şirket diğil. Kanımca ( Kınıyorum Seni. )
  • 14-07-2008, 23:05:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    hazarhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SistemHost 3.sınıf bir Şirket diğil. Kanımca ( Kınıyorum Seni. )
    Kendi firmasının reklamını yapıyor (sözde). O yüzden karalamak istiyor diğerlerini. Onu banlayanı alnından öpüyorum.
  • 15-07-2008, 10:52:37
    #16
    CasTex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi firmasının reklamını yapıyor (sözde). O yüzden karalamak istiyor diğerlerini. Onu banlayanı alnından öpüyorum.
    Sizin site adresi nedir ?
  • 15-07-2008, 13:10:28
    #17
    geçmiş oLsun ne diyeLim
  • 15-07-2008, 15:44:28
    #18
    hazarhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SistemHost 3.sınıf bir Şirket diğil. Kanımca ( Kınıyorum Seni. )
    "diğil" kelimesini anlamadım, Ersin'de anlamıyor eminim seni.

    CasTex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi firmasının reklamını yapıyor (sözde). O yüzden karalamak istiyor diğerlerini. Onu banlayanı alnından öpüyorum.
    Kendi firma reklamını yapmaya ihtiyacı olmayan forumda birkaç kişi var, işte onlardan birisi de @projeproje. Sizin @projeproje'nin banından mutlu olmanız, genelde yazılarında bahsettiği gibi birisi olmanızdandır.