Merhaba;
Veri merkeziniz mutlaka Windows Server konusunda lisanslandırma hizmeti sağlıyor olmalı.. Onlardan SP2 paketini içinde barındıran bir Windows CD'si ile kurulum yapmalarını istemeniz bu tür şeyler konusunda sizi tehlikeye atmayacaktır.
Saygılarımla.
Merhaba Arkadaşlar
18
●910
- 26-06-2008, 22:11:24+1Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%99.9'lık kısmına katılamam, ama böyle bir ihtimal var. Zaten sokakdan dolaşan adamlar değil ki bunlar. Senin makinana neden virüs atsın? DC'de duruyor alet zaten. Voltaj değişikliği yapar ne var ne yok yakar PC'nin. Üstüne su döker ruhun duymaz. Saçma geldi! - 26-06-2008, 22:19:18Öncelikle Merhaba Herkese
Sınırlama herzaman vardır sınırlayamıyorsa bir veri merkezi yada server satıcısı orda büyük bir eksik var demektir 3 saniye içinde istediği ip yi kapar acar istediği hattı verir çok ucuz maliyetli bir sistem hazır anlatmışken adınıda soleyeyim mikrotik bu forumda işi bilenle bu yazılımın piri olmuşlardır zaten
Herkese Saygılarla - 27-06-2008, 00:50:24Üyeliği durdurulduDoğru bir tespit olmuş, çektiğiniz resimler hiçbir şeyin kanıtı değildir. Profilo Telekom ile ilgili herhangi bir içerik bulunmuyor, sadece sizin varsayımlarınız var. MRTG görüntüsünde 30 MBit hat kullanımından başka birşey gözükmüyor o grafiği google'da arayıp bile tahsis edebilirsiniz.Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2008, 01:21:37tamam herkezden özür diliyorum hepiniz aynı işi yaptığınız için onları destekliyorsunuz aman ben biliyorum ki onlar benim knight online server dosyalarımı çalmak için bunu yaptı her ne kadar siz inanmasanızda sağlık olsun sizlerde yapın hatta müşterilerinizin dosyalarını çalın yada sizin çalsınlar bakalım siz ne yapacaksınız
- 27-06-2008, 01:26:14Varsa bir kanıtın gidersin adliyeye verirsin dilekçeni adamlar dosyalarımı çalmak için girişimde bulundular diye.EarthQuak3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle tahmini cümleler ile insanları zan atında bırakma. 7 senedir uğraşıyorsun sanırım 16 yaşından beri ama nod32 yazmayı öğrenememişin.
Makul şikayetlerde bulunun biraz. Doğru düzgün şikayette bulunursan şuna emin ol herkes seni savunur. - 27-06-2008, 01:44:31Üyeliği durdurulduDosyalarınızı çalmak isteseler merak etmeyin siz gece mışıl mışıl uyurken makinenin HDD'yi seri numarasına kadar kopyalarlar. Birde merak ettim napıcak yahu bu adamlar sizin kınayt onlayn dosyalarınızı kınayt onlayn sunucumu aççaklar?EarthQuak3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2008, 02:29:32Yapmayayım yok yorum yazmayayım diyorum fakat olmayacak..
Geçenlerde açtığınız konu yüzünden müşterilerimize, "bizle bir ilgisi yok" derken döktüğümüz dilin hesabını kim verecek?
Kaldı ki şu an bu işi yapan onca insan var ki onlar bu sektörden bizim gibi ekmek yiyorlar, işlerini en iyi şekilde yapmaya çalışıyorlar...
Sadece bir oyun uğruna isminin lekelenmesini göze alabilir mi sizce?
Ayrıca Datacenter'daki görevliler için dediğiniz çaldılar kelimesi sizce biraz ağır değil mi? Şu an görev yapan insanlar ne zamandan beridir bu piyasadalar... Böyle bir itham sizce yakışıkaldı mı?
Gelelim bize... Bizde Profilo Telekom'dayız ve memnunuz. Nedenini ve servis aldığınız firmayı bilmeden direk olarak yaptığınız bir yanlış yüzünden işimize engel olduğunuzun farkında mısınız?