O dosyayı Grey'in attığı ne malum? Kendin atıp, böyle ekran görüntüsü alıp "Grey trojan attı" diyerek b.k atmadığınız ne malum? Ki %99.9 böyle yapıyorsunuz!
+1
%99.9'lık kısmına katılamam, ama böyle bir ihtimal var. Zaten sokakdan dolaşan adamlar değil ki bunlar. Senin makinana neden virüs atsın? DC'de duruyor alet zaten. Voltaj değişikliği yapar ne var ne yok yakar PC'nin. Üstüne su döker ruhun duymaz. Saçma geldi!