Yapmayayım yok yorum yazmayayım diyorum fakat olmayacak..

Geçenlerde açtığınız konu yüzünden müşterilerimize, "bizle bir ilgisi yok" derken döktüğümüz dilin hesabını kim verecek?

Kaldı ki şu an bu işi yapan onca insan var ki onlar bu sektörden bizim gibi ekmek yiyorlar, işlerini en iyi şekilde yapmaya çalışıyorlar...

Sadece bir oyun uğruna isminin lekelenmesini göze alabilir mi sizce?

Ayrıca Datacenter'daki görevliler için dediğiniz çaldılar kelimesi sizce biraz ağır değil mi? Şu an görev yapan insanlar ne zamandan beridir bu piyasadalar... Böyle bir itham sizce yakışıkaldı mı?

Gelelim bize... Bizde Profilo Telekom'dayız ve memnunuz. Nedenini ve servis aldığınız firmayı bilmeden direk olarak yaptığınız bir yanlış yüzünden işimize engel olduğunuzun farkında mısınız?