Merhaba;

Veri merkeziniz mutlaka Windows Server konusunda lisanslandırma hizmeti sağlıyor olmalı.. Onlardan SP2 paketini içinde barındıran bir Windows CD'si ile kurulum yapmalarını istemeniz bu tür şeyler konusunda sizi tehlikeye atmayacaktır.

Saygılarımla.