tamam herkezden özür diliyorum hepiniz aynı işi yaptığınız için onları destekliyorsunuz aman ben biliyorum ki onlar benim knight online server dosyalarımı çalmak için bunu yaptı her ne kadar siz inanmasanızda sağlık olsun sizlerde yapın hatta müşterilerinizin dosyalarını çalın yada sizin çalsınlar bakalım siz ne yapacaksınız
Varsa bir kanıtın gidersin adliyeye verirsin dilekçeni adamlar dosyalarımı çalmak için girişimde bulundular diye.
Böyle tahmini cümleler ile insanları zan atında bırakma. 7 senedir uğraşıyorsun sanırım 16 yaşından beri ama nod32 yazmayı öğrenememişin.
Makul şikayetlerde bulunun biraz. Doğru düzgün şikayette bulunursan şuna emin ol herkes seni savunur.