• 01-06-2016, 14:10:22
    #1
    SEO & PR 5421044962
    Arkadaişlar benim başıma geldi OSMAN NAR ve sitesi narsunucum.com dikkat edin kişi dolandırıcıdır.Web.com üzerinden aldığı ürünleri satıyor ayrıntı için konuyu okuyun lütfen

    https://*******.com/forum/sikayetim-...ar-348123.html

    Konu ile ilgili arkadaş bu forumda değilmiş sanırım bu sadece bilgi vermek amaçlı hatam olduysa affola

    12.05.2016 tarihinde alan adı satışı yapan toplu olarak alan adı almak için 90 TL para yatırdım.Daha sonra beklemeye başladım ardan yaklaşık 1 saat geçtikten sonra durumu sordum çünkü alt tarafı 10 domain ve hepsi boşta almak yaklaşık olarak 30 dk anca sürer mesaj attım yoğunluk olduğunu 5-6 müşteri var deyip sıraya koyduğunu olacağını söyledi tabii biraz daha vakit geçince paramı iade istedim o da verebileceğini söyledi bu konuşma olduktan sonra kayboldu sonra geceye kadar ulaşamadım bir web sitesinden alıp satıyormuş bana limit vereyim sat demiş uzunca sayılacak bir mesaj sat kazan ilk başta olumlu gibi görünsede daha sonra vazgeçtim para istedim o da tamam olur dedi "

    Tabi bu saatten sonra olay daha da karıştı Arkadaş iade edecek ama CEBİME NE ZAMAN GEÇERSE müşteri oyalanarak ve ya böyle bir cümle denmez ayrıca sen bni bir yerden attırdın Allah belanı versin paranı vermeyeceğim sen hak ettin diyerek hakaret ederek İŞ YERİ SAHİBİ OLAMAZSINIZ.

    kISACA BİR ALIŞVERİŞ VAR BEN ALICIYIM ARKADAŞ KENDİ SUÇLU OLDUĞUNU KABUL EDEREK İADE DİYOR AMA CEBİME NE ZAMAN GEÇERSE ÖDERİM DİYEREK TİCARET OLUNMAZ
  • 01-06-2016, 15:55:49
    #2
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaişlar benim başıma geldi OSMAN NAR ve sitesi narsunucum.com dikkat edin kişi dolandırıcıdır.Web.com üzerinden aldığı ürünleri satıyor ayrıntı için konuyu okuyun lütfen

    https://*******.com/forum/sikayetim-...ar-348123.html
    Merhaba ,

    Şikayet konunuz açıklayıcı olmamış firmanın hatası web.com üzerinden aldığı ürünleri satmak mı? Yoksa başka birşey mi konu açarken aşağıdaki linkteki yazıya dikkat ederek açalım.

    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...kurallari.html

    Not : Şikayetiniz firmanın web.com üzerinden aldığı ürünleri satmasıysa ticaret denilen şey budur zaten mal, malzeme, ürün bir yerden alınır son kullanıcıya pazarlanır.

    İyi günler dilerim.
  • 01-06-2016, 16:35:16
    #3
    SEO & PR 5421044962
    Prode sayın arkadaşım verdiğim linkte konu yazıyor ayrıca arkadaş forum üzerinde yok ama bilinçlendirme olsun diye
    konu açarken hatam olmuş olabilir ilk defa konu açtım şikayet için bir hatam olduysa affola

    Özet geçersem konu şöyle;

    12.05.2016 tarihinde alan adı satışı yapan @osman3322 adlı üyeden toplu olarak alan adı almak için 90 TL para yatırdım.Daha sonra beklemeye başladım ardan yaklaşık 1 saat geçtikten sonra durumu sordum çünkü alt tarafı 10 domain ve hepsi boşta almak yaklaşık olarak 30 dk anca sürer mesaj attım yoğunluk olduğunu 5-6 müşteri var deyip sıraya koyduğunu olacağını söyledi tabii biraz daha vakit geçince paramı iade istedim o da verebileceğini söyledi bu konuşma olduktan sonra kayboldu sonra geceye kadar ulaşamadım bir web sitesinden alıp satıyormuş bana limit vereyim sat demiş uzunca sayılacak bir mesaj sat kazan ilk başta olumlu gibi görünsede daha sonra vazgeçtim para istedim o da tamam olur dedi "

    tabii bu saatten sonra bankaya kredi kartı için borç yatırmış eline ne zaman geçerse ödeyecekmiş....

    Kısaca arkadaş güvenilir biri değil ayrıca aldım dediği domain hiç bir zaman alınmamış.

    Bana iftira attın diyerek beddualar hareketler savurarak hala ödeme yapmıyor fakat konu linkte olay daha detaylı.

    Ayrıca birinden ürün alıp satmak ayıp değil ama başka bir yerden alıp kendi firmasındanmış gibi satmakta iyi değilidir sanırım
  • 01-06-2016, 16:45:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Prode sayın arkadaşım verdiğim linkte konu yazıyor ayrıca arkadaş forum üzerinde yok ama bilinçlendirme olsun diye
    konu açarken hatam olmuş olabilir ilk defa konu açtım şikayet için bir hatam olduysa affola

    Özet geçersem konu şöyle;

    12.05.2016 tarihinde alan adı satışı yapan @osman3322 adlı üyeden toplu olarak alan adı almak için 90 TL para yatırdım.Daha sonra beklemeye başladım ardan yaklaşık 1 saat geçtikten sonra durumu sordum çünkü alt tarafı 10 domain ve hepsi boşta almak yaklaşık olarak 30 dk anca sürer mesaj attım yoğunluk olduğunu 5-6 müşteri var deyip sıraya koyduğunu olacağını söyledi tabii biraz daha vakit geçince paramı iade istedim o da verebileceğini söyledi bu konuşma olduktan sonra kayboldu sonra geceye kadar ulaşamadım bir web sitesinden alıp satıyormuş bana limit vereyim sat demiş uzunca sayılacak bir mesaj sat kazan ilk başta olumlu gibi görünsede daha sonra vazgeçtim para istedim o da tamam olur dedi "

    tabii bu saatten sonra bankaya kredi kartı için borç yatırmış eline ne zaman geçerse ödeyecekmiş....

    Kısaca arkadaş güvenilir biri değil ayrıca aldım dediği domain hiç bir zaman alınmamış.

    Bana iftira attın diyerek beddualar hareketler savurarak hala ödeme yapmıyor fakat konu linkte olay daha detaylı.

    Ayrıca birinden ürün alıp satmak ayıp değil ama başka bir yerden alıp kendi firmasındanmış gibi satmakta iyi değilidir sanırım
    bu yazdığınızdan çıkarttığım şu, iade alamadınız konuyu forumda üyeliği olmadığı için anlatamadığınız dolayı kişisel husumetinizi firma hakkında konu açmakta buldunuz
  • 01-06-2016, 17:11:17
    #5
    SEO & PR 5421044962
    Hacer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu yazdığınızdan çıkarttığım şu, iade alamadınız konuyu forumda üyeliği olmadığı için anlatamadığınız dolayı kişisel husumetinizi firma hakkında konu açmakta buldunuz


    Hayır Hacer Hanım konuyu anlattım arkadaşın bir üyeliği vardı tabii ama bu konuda haklı bulunduğum için arkadaş uzaklaştırıldı tabiki

    Sonuç olarak olay şöyle kişinin bir firması var bu firmadan domain satın alıyor ama 10 domaini 2 saatte alamıyor ve bana paramı iade etmemi teklif ediyor ve öğlen 1 den gece 01.00 kayıp...
    Şimdi şöyle söyleyim bir firmanız var ve ürün satıyorsunuz siz müşterinizden ücret alıyorsunuz sonra olay şöyle gelişiyor
    90 tl yatır 10 iş 2 saat geçsin yok sonra en az 10 sat kayıp;
    geri iade edeyim desin ama para elime ne zaman geçerse
    Ben peşin para yatırayım önce yoğun müşteri olsun sıra alının sonra peşin paranızı yatırdığınız domain için limit kalmasın ve beklemeye başlayın

    O da ne parayı meğer kredi kartına yatırmış aman Allahın meğer kendine ait kartının -800 tl borcu olduğunu bilmiyormuş ve yatırmış bana iade edecek ama ne zaman cebine gecerse insan müşterisini hiç değilse mağdur etmemek için gün verir değil mi ?o da yok sağolsun cebime ne zamn geçerse verecek 1 kaç ay 1 kaç yıl artık ne zamn gecerse zaten tek başıma bu laf yeter değil mi ?

    Kim ve hangi kurum olursa olsun eğer bir hizmette sıkıntı yaşatıyor bunun için iade teklif ediyor ama ödeme için "CEBİME NE ZAMAN GEÇERSE" dyorsa bana o kişi ve kurumun hakkılığından bahsedilemez diye düşünüyorum


    Kısaca bu yazdıklarım size bir sitem ve ya tersleme olarak algılanmasın konuyu burada açma gereği duydum hani olur ya bir gün amak isterseniz sizde aynı şeyleri yaşamayın diye yazdım

    zaten olay gerekli yerlere taşındı orası daha iyi bir karar verecek

    Eğer yazdığınızı yanlış anlamışsam kusura bakmayın özür dilerim

    Teşekkürler İyi günler
  • 01-06-2016, 17:16:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır Hacer Hanım konuyu anlattım arkadaşın bir üyeliği vardı tabii ama bu konuda haklı bulunduğum için arkadaş uzaklaştırıldı tabiki

    Sonuç olarak olay şöyle kişinin bir firması var bu firmadan domain satın alıyor ama 10 domaini 2 saatte alamıyor ve bana paramı iade etmemi teklif ediyor ve öğlen 1 den gece 01.00 kayıp...
    Şimdi şöyle söyleyim bir firmanız var ve ürün satıyorsunuz siz müşterinizden ücret alıyorsunuz sonra olay şöyle gelişiyor
    90 tl yatır 10 iş 2 saat geçsin yok sonra en az 10 sat kayıp;
    geri iade edeyim desin ama para elime ne zaman geçerse
    Ben peşin para yatırayım önce yoğun müşteri olsun sıra alının sonra peşin paranızı yatırdığınız domain için limit kalmasın ve beklemeye başlayın

    O da ne parayı meğer kredi kartına yatırmış aman Allahın meğer kendine ait kartının -800 tl borcu olduğunu bilmiyormuş ve yatırmış bana iade edecek ama ne zaman cebine gecerse insan müşterisini hiç değilse mağdur etmemek için gün verir değil mi ?o da yok sağolsun cebime ne zamn geçerse verecek 1 kaç ay 1 kaç yıl artık ne zamn gecerse zaten tek başıma bu laf yeter değil mi ?

    Kim ve hangi kurum olursa olsun eğer bir hizmette sıkıntı yaşatıyor bunun için iade teklif ediyor ama ödeme için "CEBİME NE ZAMAN GEÇERSE" dyorsa bana o kişi ve kurumun hakkılığından bahsedilemez diye düşünüyorum


    Kısaca bu yazdıklarım size bir sitem ve ya tersleme olarak algılanmasın konuyu burada açma gereği duydum hani olur ya bir gün amak isterseniz sizde aynı şeyleri yaşamayın diye yazdım

    zaten olay gerekli yerlere taşındı orası daha iyi bir karar verecek

    Teşekkürler İyi günler
    ilk mesajınız da ki web.com konusundan bahsetmiştim
  • 01-06-2016, 17:22:34
    #7
    SEO & PR 5421044962
    Hacer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk mesajınız da ki web.com konusundan bahsetmiştim
    yukarıdaki mesajda size cevap olara yazdığım mesajda nedenlerden biri var tabiki de birinden alıp satmakta sorun yok ama web.com 2 dolara al kendi firmanın ürünü gibi sat ve magdur bırak ve cebime ne zaman gecerse kimse bunu kabul edemez banka borcundan banane ben para yatırdım domainim belli alınıp verecek ben başka bir sey kabul edemem.
  • 01-06-2016, 17:55:50
    #8
    SEO & PR 5421044962
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Markette , sattığı ekmeği fırından sattığı çikolatayı , sütü , pirinci fabrikadan alıyor. Buna bakarsak bakkallarda marketlerde dolandırıcıdır.
    alttaki yorumlara bakmadınız ve ya o konuya göz atmadınız sanırım oradan alıp satması değil konu oraya bir açıklama gireceğim oradan bakabilir veya yorumlara göz atabilirsiniz.

    Asıl mevzu o değil yorumlarda dedim ama konuya tam olarak yazmadım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:55:50 -->-> Daha önceki mesaj 17:42:58 --

    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Markette , sattığı ekmeği fırından sattığı çikolatayı , sütü , pirinci fabrikadan alıyor. Buna bakarsak bakkallarda marketlerde dolandırıcıdır.
    Konuyu güncelledim isterseniz bakın başkasından alıp satmak dolandırıcıdır diyecek bir zeka ve ya zihniyetim yok.

    Sizinlee alışverişimiz oldu host alacağım dedim ve 15-20 gün sonra aldım ama ödemede şöyle deseydim ben bir firmayım senin paran cebime ne zaman gecerse bu olur mu ?
  • 01-06-2016, 20:47:10
    #9
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alttaki yorumlara bakmadınız ve ya o konuya göz atmadınız sanırım oradan alıp satması değil konu oraya bir açıklama gireceğim oradan bakabilir veya yorumlara göz atabilirsiniz.

    Asıl mevzu o değil yorumlarda dedim ama konuya tam olarak yazmadım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:55:50 -->-> Daha önceki mesaj 17:42:58 --



    Konuyu güncelledim isterseniz bakın başkasından alıp satmak dolandırıcıdır diyecek bir zeka ve ya zihniyetim yok.

    Sizinlee alışverişimiz oldu host alacağım dedim ve 15-20 gün sonra aldım ama ödemede şöyle deseydim ben bir firmayım senin paran cebime ne zaman gecerse bu olur mu ?


    wm aracı adındaki rezil forumdaki üyeliğim sebepsiz banlandığı için bakamıyorum