bu yazdığınızdan çıkarttığım şu, iade alamadınız konuyu forumda üyeliği olmadığı için anlatamadığınız dolayı kişisel husumetinizi firma hakkında konu açmakta buldunuz
Hayır Hacer Hanım konuyu anlattım arkadaşın bir üyeliği vardı tabii ama bu konuda haklı bulunduğum için arkadaş uzaklaştırıldı tabiki
Sonuç olarak olay şöyle kişinin bir firması var bu firmadan domain satın alıyor ama 10 domaini 2 saatte alamıyor ve bana paramı iade etmemi teklif ediyor ve öğlen 1 den gece 01.00 kayıp...
Şimdi şöyle söyleyim bir firmanız var ve ürün satıyorsunuz siz müşterinizden ücret alıyorsunuz sonra olay şöyle gelişiyor
90 tl yatır 10 iş 2 saat geçsin yok sonra en az 10 sat kayıp;
geri iade edeyim desin ama
para elime ne zaman geçerse
Ben peşin para yatırayım önce yoğun müşteri olsun sıra alının sonra peşin paranızı yatırdığınız domain için limit kalmasın ve beklemeye başlayın
O da ne parayı meğer kredi kartına yatırmış
aman Allahın meğer kendine ait kartının -800 tl borcu olduğunu bilmiyormuş ve yatırmış bana iade edecek ama ne zaman cebine gecerse insan müşterisini hiç değilse mağdur etmemek için gün verir değil mi ?o da yok sağolsun cebime ne zamn geçerse verecek 1 kaç ay 1 kaç yıl artık ne zamn gecerse zaten tek başıma bu laf yeter değil mi ?
Kim ve hangi kurum olursa olsun eğer bir hizmette sıkıntı yaşatıyor bunun için iade teklif ediyor ama ödeme için "CEBİME NE ZAMAN GEÇERSE" dyorsa bana o kişi ve kurumun hakkılığından bahsedilemez diye düşünüyorum
Kısaca bu yazdıklarım size bir sitem ve ya tersleme olarak algılanmasın konuyu burada açma gereği duydum hani olur ya bir gün amak isterseniz sizde aynı şeyleri yaşamayın diye yazdım
zaten olay gerekli yerlere taşındı orası daha iyi bir karar verecek
Eğer yazdığınızı yanlış anlamışsam kusura bakmayın özür dilerim
Teşekkürler İyi günler