• 19-05-2015, 05:50:22
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Databir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;

    Burada neden alındınız ?

    Yaşı küçük olanlardan bahsetmişler ve bende gerçekten reşit olmayan bir çok kişiyi biliyorum bundan bahsettim burada sizi kırıcı bir durum olduğunu sanmıyorum.
    Konulara yorum atmak pek huyum değildir ama Bence bu konuya bu şekilde yorum atmak bir nevi firmaya gönderme yapmak demektir. Nice 15 16 yaşında insan gördüm , +30 luk adamlara fark atar. Bu işler yaşa göre değil yapılan beceriye göredir. Adamın yaşı 30 olmuş yaptığı yatırımlar dudak uçuklatır ama bakarsın bilgisi yok bilgiden önce insanlığı yok. Ama 15 16 yaşındaki adama bakarsın bilgisi fazla yatırımı az ama yaptığı iş fazla.. Her firmanın müşterisi ile elbette sorunu olacaktır. Sorun yaşamayan kimse yoktur. Öyle yada böyle sorun yaşanır. Önemli olan sorunu çözebilmektir.



    Bir diğer konu bu forumda üyeler şikayet konusu açılsında yorum atayım çabasında. Benim bildiğim şikayet konusu yetkili bir yönetici , şikayetçi üye ve şikayet edilen üye arasında olmalıdır. Kimse kimseyi ya çekemiyor , yada kişi kendini üstün görüyor. Şikayet konusundaki baskı bir yana , firma / üye birde şikayet konusuna yorum atan üyelerin baskısına maruz kalıyor. Hosting piyasası böyle değildi. Gerçekten ayaklar altına düşmüş. Önceden bu işe ve bu işi yapanlara bir saygı vardı. Şuan herşey ayaklar altında sürünüyor. Aslında şikayet konusu gerçekten olmazsa olmazlardandır. Bu konular açılmazsa firma kendini nasıl geliştirebilir. Nasıl eksiğini görebilir. Diyebileceğim tek şey insanı insan yapan beyefendiliktir.

    İki tarafada geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Umarım sorununuz en kısa süre içerisinde firma yetkilileri tarafından çözülecektir. Ve çözeceklerinede eminim.
  • 20-05-2015, 01:39:55
    #20
    NortheasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konulara yorum atmak pek huyum değildir ama Bence bu konuya bu şekilde yorum atmak bir nevi firmaya gönderme yapmak demektir. Nice 15 16 yaşında insan gördüm , +30 luk adamlara fark atar. Bu işler yaşa göre değil yapılan beceriye göredir. Adamın yaşı 30 olmuş yaptığı yatırımlar dudak uçuklatır ama bakarsın bilgisi yok bilgiden önce insanlığı yok. Ama 15 16 yaşındaki adama bakarsın bilgisi fazla yatırımı az ama yaptığı iş fazla.. Her firmanın müşterisi ile elbette sorunu olacaktır. Sorun yaşamayan kimse yoktur. Öyle yada böyle sorun yaşanır. Önemli olan sorunu çözebilmektir.



    Bir diğer konu bu forumda üyeler şikayet konusu açılsında yorum atayım çabasında. Benim bildiğim şikayet konusu yetkili bir yönetici , şikayetçi üye ve şikayet edilen üye arasında olmalıdır. Kimse kimseyi ya çekemiyor , yada kişi kendini üstün görüyor. Şikayet konusundaki baskı bir yana , firma / üye birde şikayet konusuna yorum atan üyelerin baskısına maruz kalıyor. Hosting piyasası böyle değildi. Gerçekten ayaklar altına düşmüş. Önceden bu işe ve bu işi yapanlara bir saygı vardı. Şuan herşey ayaklar altında sürünüyor. Aslında şikayet konusu gerçekten olmazsa olmazlardandır. Bu konular açılmazsa firma kendini nasıl geliştirebilir. Nasıl eksiğini görebilir. Diyebileceğim tek şey insanı insan yapan beyefendiliktir.

    İki tarafada geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Umarım sorununuz en kısa süre içerisinde firma yetkilileri tarafından çözülecektir. Ve çözeceklerinede eminim.
    Durumu güzel yorumlamışsın Okan, dediğin gibi seneler önce böyle değildi piyasa. Meslektaşlarımız bilir müşteriyi memnun etmek her zaman zordur, r10 gibi mecralar sayesinde mağduriyet yaşansın yaşanmasın her firma bir şekilde kötülenir, üyelerde sağolsunlar bir tekme de ben atayım çabasında. Müşteri bir sorun yaşıyorsa sorunu firmayla çözmeye çalışmalı, eğer çözemiyorsa da savcılığa bir dilekçe yazmaktan çekinmemeli. Son olarakta takıldığınız forumda konuyu dile getirirsiniz, yetkililer de icabına bakar. İnsanlar, insanlardan nefret etmeye başlamış artık.
  • 20-05-2015, 01:55:40
    #21
    Databir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;

    Burada neden alındınız ?

    Yaşı küçük olanlardan bahsetmişler ve bende gerçekten reşit olmayan bir çok kişiyi biliyorum bundan bahsettim burada sizi kırıcı bir durum olduğunu sanmıyorum.
    aynı şekilde sorun olsa ben sizin konunuza bu şekilde yorum atmış olsam ne düşünürsünüz hocam?
    NortheasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konulara yorum atmak pek huyum değildir ama Bence bu konuya bu şekilde yorum atmak bir nevi firmaya gönderme yapmak demektir. Nice 15 16 yaşında insan gördüm , +30 luk adamlara fark atar. Bu işler yaşa göre değil yapılan beceriye göredir. Adamın yaşı 30 olmuş yaptığı yatırımlar dudak uçuklatır ama bakarsın bilgisi yok bilgiden önce insanlığı yok. Ama 15 16 yaşındaki adama bakarsın bilgisi fazla yatırımı az ama yaptığı iş fazla.. Her firmanın müşterisi ile elbette sorunu olacaktır. Sorun yaşamayan kimse yoktur. Öyle yada böyle sorun yaşanır. Önemli olan sorunu çözebilmektir.



    Bir diğer konu bu forumda üyeler şikayet konusu açılsında yorum atayım çabasında. Benim bildiğim şikayet konusu yetkili bir yönetici , şikayetçi üye ve şikayet edilen üye arasında olmalıdır. Kimse kimseyi ya çekemiyor , yada kişi kendini üstün görüyor. Şikayet konusundaki baskı bir yana , firma / üye birde şikayet konusuna yorum atan üyelerin baskısına maruz kalıyor. Hosting piyasası böyle değildi. Gerçekten ayaklar altına düşmüş. Önceden bu işe ve bu işi yapanlara bir saygı vardı. Şuan herşey ayaklar altında sürünüyor. Aslında şikayet konusu gerçekten olmazsa olmazlardandır. Bu konular açılmazsa firma kendini nasıl geliştirebilir. Nasıl eksiğini görebilir. Diyebileceğim tek şey insanı insan yapan beyefendiliktir.

    İki tarafada geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Umarım sorununuz en kısa süre içerisinde firma yetkilileri tarafından çözülecektir. Ve çözeceklerinede eminim.
    Teşekkürler hocam
    VDS.TC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durumu güzel yorumlamışsın Okan, dediğin gibi seneler önce böyle değildi piyasa. Meslektaşlarımız bilir müşteriyi memnun etmek her zaman zordur, r10 gibi mecralar sayesinde mağduriyet yaşansın yaşanmasın her firma bir şekilde kötülenir, üyelerde sağolsunlar bir tekme de ben atayım çabasında. Müşteri bir sorun yaşıyorsa sorunu firmayla çözmeye çalışmalı, eğer çözemiyorsa da savcılığa bir dilekçe yazmaktan çekinmemeli. Son olarakta takıldığınız forumda konuyu dile getirirsiniz, yetkililer de icabına bakar. İnsanlar, insanlardan nefret etmeye başlamış artık.
    öyle oldu hocam artık piyasa iyice öldü bence belli standrt kurallar getirlmeli
  • 20-05-2015, 11:55:48
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ben mağdurum 26 ticketim var çoğundada mağdurum hepsinin tek tek ss konuşmaları aldım labali konuşmalar vesayire önce bi elemanlarınıza adap saygı öğretin konuşmasını öğretin sonra gelip burda kendinizi savunun , iyi günler.

  • 27-05-2015, 15:55:13
    #23
    Böyle abuk subuk "firma bile diyemeyeceğimiz" kişilerden alınan hizmetlerden hayır gelmeyeceğini defalarca söyledik. Çok geçmiş olsun hocam. 3-5 fazla verin kurumsal firmalardan alın.

    Bende şimdi Sunucu kiralayacağım ve 7/24 destek olan kurumsal bir firma seçmek istiyorum. Turhost olur, radore olur, alaystr olur natro olur ama böyle merdiven altı firmlarla işim olmaz
  • 27-05-2015, 18:28:44
    #24
    tailan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle abuk subuk "firma bile diyemeyeceğimiz" kişilerden alınan hizmetlerden hayır gelmeyeceğini defalarca söyledik. Çok geçmiş olsun hocam. 3-5 fazla verin kurumsal firmalardan alın.

    Bende şimdi Sunucu kiralayacağım ve 7/24 destek olan kurumsal bir firma seçmek istiyorum. Turhost olur, radore olur, alaystr olur natro olur ama böyle merdiven altı firmlarla işim olmaz
    Post kasmak için mesaj atmayınız arkadaşın sorunu da çözüldü millet ne kadar hevesli olmuş post kasmaya