Databir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir diğer konu bu forumda üyeler şikayet konusu açılsında yorum atayım çabasında. Benim bildiğim şikayet konusu yetkili bir yönetici , şikayetçi üye ve şikayet edilen üye arasında olmalıdır. Kimse kimseyi ya çekemiyor , yada kişi kendini üstün görüyor. Şikayet konusundaki baskı bir yana , firma / üye birde şikayet konusuna yorum atan üyelerin baskısına maruz kalıyor. Hosting piyasası böyle değildi. Gerçekten ayaklar altına düşmüş. Önceden bu işe ve bu işi yapanlara bir saygı vardı. Şuan herşey ayaklar altında sürünüyor. Aslında şikayet konusu gerçekten olmazsa olmazlardandır. Bu konular açılmazsa firma kendini nasıl geliştirebilir. Nasıl eksiğini görebilir. Diyebileceğim tek şey insanı insan yapan beyefendiliktir.
İki tarafada geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Umarım sorununuz en kısa süre içerisinde firma yetkilileri tarafından çözülecektir. Ve çözeceklerinede eminim.