ben mağdurum 26 ticketim var çoğundada mağdurum hepsinin tek tek ss konuşmaları aldım labali konuşmalar vesayire önce bi elemanlarınıza adap saygı öğretin konuşmasını öğretin sonra gelip burda kendinizi savunun , iyi günler.