Renklihost.com bulaşmayın !!!
23
●1.276
- 16-05-2015, 15:35:19Kendilerine mail atılmıştır bizim kimseye mağdur etme niyetimiz yok ufak bir anlaşmazlık oldu arkadaşla firma arasında ticket üzerinden tekrar yeni ticket açarsa hizmeti aktif hale gelecektir.
Firma adına özürlerimi sunmaktayım.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:35:19 -->-> Daha önceki mesaj 15:29:01 --
Müşteri memnuniyetini halen en üst seviyede tutmaktayız bunun için yatırımlarımız devam etmektedir.TakipciPanelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Violette adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGerekli açıklama yapıldı.YusufBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zamanlar bazı özel sebeplerden dolayı devir etmek zorunda kaldık ama şuanda bu iş için yatırımlar yapmaktayız ve kimseyi mağdur etme niyetimiz yok bilip bilmeden konuşmayınız.Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işin yaşla alakası yoktur. Bizim yaşımızda 20 değildir beyfendi bilip bilmeden yorum atmayınız birde şikayet konularına yorum atmak yasak değilmiydi?YusufBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde bu yolda ilerlemekteyiz doğru düsürt işimizi yapmaya çalışıyoruz.white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilip bilmeden yorum atmayınızmetinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerekli açıklama yapıldı.YusufBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel nedenlerden dolayı devir etmiştik ama şuanda işimizi düzgün bir şekilde yapmaktayız.Marshmallow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi kaydımız mevcuttur en iyi şekilde işimizi yapıyoruz - 16-05-2015, 15:48:10
- 16-05-2015, 20:33:11Hata yapmamak için yatırımlar yapmaktayız hocamxkral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2015, 06:31:19ilk açıldığından bu yana reseller ve vds lerini kullanıyorum herhangi bir sorun olmadı ara ara ufak kesintiler gördüm oda her firmada oluyor onun dışında bir sorun yok bazı arkadaşlar sırf post kasmak için yorum atmış ama bu çocuk öle yazdığınız gibi haram peşinde koşacak biri değil
- 18-05-2015, 15:12:31Üyeliği durdurulduSayarmısınız, bizde kimin hangi yaşta olduğunu öğrenmiş oluruz.Databir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ona, göre karşımızdaki kişiye davranışımızı sergileriz. - 18-05-2015, 17:56:16bir firma olarak böyle yorum atmak uygunmudur @databir?Databir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2015, 18:06:08Merhaba;renklihost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada neden alındınız ?
Yaşı küçük olanlardan bahsetmişler ve bende gerçekten reşit olmayan bir çok kişiyi biliyorum bundan bahsettim burada sizi kırıcı bir durum olduğunu sanmıyorum.
Hep aynı adamlar , Ne garip yav.