ilk açıldığından bu yana reseller ve vds lerini kullanıyorum herhangi bir sorun olmadı ara ara ufak kesintiler gördüm oda her firmada oluyor onun dışında bir sorun yok bazı arkadaşlar sırf post kasmak için yorum atmış ama bu çocuk öle yazdığınız gibi haram peşinde koşacak biri değil