Bu arada arkadaşım çok geçmiş olsun size.
Lütfen Yardım VRT Ne Yapıyor ?
38
●1.838
- 28-01-2008, 16:44:52Ufukla yaklaşık 3 ay vrt deneyiyim oldu, o zamanlar çok süperdi dc hiç kesinti yoktu, sadece bir sefer vb için uyarı gelmişti, siteyi kapattık problem düzelmişti
Bu arada arkadaşım çok geçmiş olsun size.
- 28-01-2008, 17:13:02İşallah yedeklerinizi alırsınız gerçekçi olursak yedekleri alamazsanız onlara karsı yapabileceginiz malesef birşey yok..
- 28-01-2008, 20:03:28Arada saat farkı olduğundan biraz geç cevap yazarlar ticketlara.peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9-10 gibi bir cevap alacağınızı umuyorum. - 28-01-2008, 23:34:01VRT mi aman
zamanında bizde dedik bazı arkadaşlarda savundu o datacentera ama görüyorumki hepsi elini eteğini çekmiş. Kim olursa olsun bu kadar katı yaklaşılmaz. Önce uyar sonra kaldırılmıyorsa kapat. Haklıyken haksız duruma düşüyorlar. YAZIK.
Geçmiş oslun kardeş biz telefonlada ulaştık ama malesef formatlayıp bu forumdan bir arkadaşa hediye olarak sunmuşlardı makineyi. Sitelerinde IRCD izin verilir yazıp sonrada sunucuyu IRCD izni olmadığı için kapattıklarını söylediler. Aman diyorum yanından bile geçmeyin. - 29-01-2008, 00:14:44hahaha jimmy jimmy jib jib bayıldım bu whmdesteğin lafına
bu arada geçmiş olsun ark.ım inş. backuplarını kurtarırsın
- 29-01-2008, 00:45:09Banka dolandırıcılığı yani pishing dahi yapsanız uyarılmadan sunucunuz,hesabınız kapatılmaz.
Vrt nin anlaşma sözleşmesi ise keyfe göre aceleyle hazırlanmış bunu görebilirsiniz.
Bu yazıyı dikkatli okuyun
Yazı tamamen doğrudur sevgiler.
vrtservers.net kesinlikle uzak durun!
bu arada geçmiş olsun ark.ım inş. backuplarını kurtarırsın