Hepinize teselliniz içi çok Teşekkür ediyorum Hala Bi Haber Yok datacenterdan arayım tam olarak ne deyim aceba Bunlara zaman farkından birazdan gelirler sanıyorum
Arada saat farkı olduğundan biraz geç cevap yazarlar ticketlara.
9-10 gibi bir cevap alacağınızı umuyorum.